2021-08-22, 12:39
Medlem
LonelyLennarts avatar
Ibland har både tjejer och killar svårt att förstå när det inte längre finns intresse, dvs när det är slut trots att man säger så eller blir meddelad detta, eller märker tydliga tecken.
Jag menar inte de som inte kan acceptera ett nej eller en separation utan de som på riktigt tror att deras partner älskar dem och vill ha dom tillbaka trots att inget tyder på det.
De som lurar och inbillar sig, eller tänker; sportbil och muskelberg.. då kommer hon vilja ha mig...

Allt kan hända men vilka är säkra tecken på att ett förhållande sannolikt är slut för gott, och att partnern gått vidare och inte vill ha en tillbaka? När är det i regel slut trots att man själv inte tror/vill tro så?
Citera
2021-08-22, 12:39
Medlem
LonelyLennarts avatar
När killen inte längre vill ha eller tar initiativ till sex, då är det på god väg att ta slut.
Citera
2021-08-22, 15:49
Medlem
CompressorVanes avatar
När damen inte gör sig fin, eller bara gör det för att hon ska ut med ”vänner” ja då är det färdigt. (”Girls night out”) Då är hon inte attraherad av dig. Hon gör sig fin för att vara attraktiv för andra.

När damen inte pratar på ett trevligt sätt utan har det där respektlösa tonen mot dig som man. Då är det färdigt.

När damen din är med på Tinder eller någon annan ”dejtattrapp” då är det också färdigt.

Likaså om hon sitter och textar manliga ”vänner”.

Vräk dem. Inget att ha.
Citera
2021-08-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyLennart
Ibland har både tjejer och killar svårt att förstå när det inte längre finns intresse, dvs när det är slut trots att man säger så eller blir meddelad detta, eller märker tydliga tecken.
Jag menar inte de som inte kan acceptera ett nej eller en separation utan de som på riktigt tror att deras partner älskar dem och vill ha dom tillbaka trots att inget tyder på det.
De som lurar och inbillar sig, eller tänker; sportbil och muskelberg.. då kommer hon vilja ha mig...

Allt kan hända men vilka är säkra tecken på att ett förhållande sannolikt är slut för gott, och att partnern gått vidare och inte vill ha en tillbaka? När är det i regel slut trots att man själv inte tror/vill tro så?

När tilliten är skadad skulle jag vilja påstå. Men om du nu vill bli kär i kärleken så var beredd att bli sårad oavsett vad...
Ingen människa kan liksom motstå någon frestelse när man är sårbar och har stress på det, ett hett tips är att läsa på lite om Stress–sårbarhetsmodellen. Eftersom det öppnar upp ditt sinne att förstå lite bättre varför människor gör som dom gör.

Man kan rabbla upp massor med olika "tecken", men sanningen är det att människor har behov utöver det essentiella som mat, vatten... Behov att känna tillfredsställelse med något man gör, tillhörighet, uppskattning... Ja, det kan rabblas upp massor med olika behov som även kan ha ett samband med att en man/kvinna exempelvis söker uppvaktning hos någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in