Citat:
Ursprungligen postat av
Maddeee0011
Min tjej har kontakt med en kille som hon har skickat bilder till förut och skrivit med på ett kärleksfullt sätt, han har kvar bilderna och de skriver hela tiden då han tydligen är en bra vän (de ses aldrig då han är på HVB) och pratar mobil varige dag typ. Hon tar bort honom ibland men lägger tillbaka honom lika fort.
Vad hade ni tyckt om er partner hade kontakt med någon de haft en sexuell relation med för under ett år sedan?
Vi har Varit tillsammans endast 8 månader
Antingen kastar du henne eller så kastar hon dig. Hennes beteende återspeglar något mer än bara vänskap, det hör du väl själv?
Vill du vara elak så kan du vara otrogen flera gånger innan hon är det sedan när hon säger: ''Jag har varit otrogen'' så kontrar du med: ''Jag har varit otrogen tre gånger''.
Det sistnämnda är smått sadistiskt men alla hanterar saker på olika sätt. Personligen hade jag kastat henne.
Om hon är imponerad av någon på HVB så är det bara tragikomiskt. Inte mycket att ha, sikta högre och hitta någon bättre.
Höj din nivå, hitta bättre, mer lojala, mer mogna och mer ärliga personer. Om hon är otrogen mot dig så är det bara en tidsfråga innan hon är otrogen mot honom också. Inget att ha.
Leta vidare.