• 2
  • 3
2021-08-23, 09:30
Medlem
SpOeNdis avatar
Bara dumpa, snart skyller hon sitt beteende på dig om hon inte redan gör det
Citera
2021-08-23, 09:55
Medlem
Majsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maddeee0011
Han är 17 hon är 19 jag 20

Helt ärligt så skulle jag inte ha för höga förväntningar. Det är lättvindigt för oss här att sjunga dumpa i allsång men det är en ålder de flesta testar och leker runt. Du är värd mer och du kommer träffa andra som gått i samma spår som du gör nu.
Citera
2021-08-23, 19:56
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Min tjej har kontakt med en kille som hon har skickat bilder till förut och skrivit med på ett kärleksfullt sätt, han har kvar bilderna och de skriver hela tiden då han tydligen är en bra vän (de ses aldrig då han är på HVB) och pratar mobil varige dag typ. Hon tar bort honom ibland men lägger tillbaka honom lika fort.
Vad hade ni tyckt om er partner hade kontakt med någon de haft en sexuell relation med för under ett år sedan?
Vi har Varit tillsammans endast 8 månader

Ursäkta språket men tjejer blir bara elakare för varje dag som går. Problemet är att du accepterar detta och blir långsamt förgiftad. Hitta en tjej som respekterar dig istället.
Citera
2021-08-24, 16:43
Medlem
orvarens avatar
KTB!

Du blir hjärn-fuckad!

Bor hon hos dig,se till att hon kommer ut ur din crib,så snabbt som möjligt!

"Jag har ingenstans att bo!"

Nähä? Bo hos det vridna arslet du porr-chattar med hela tiden!!

Fram med kulorna och skicka ut henne!

Detta kommer bara bli värre!!

UT!👍🤘

Lycka till!💙
Citera
2021-08-25, 00:12
Medlem
Citat:
Min tjej har kontakt med en kille som hon har skickat bilder till förut och skrivit med på ett kärleksfullt sätt, han har kvar bilderna och de skriver hela tiden då han tydligen är en bra vän (de ses aldrig då han är på HVB) och pratar mobil varige dag typ. Hon tar bort honom ibland men lägger tillbaka honom lika fort.
Vad hade ni tyckt om er partner hade kontakt med någon de haft en sexuell relation med för under ett år sedan?
Hur vet du allt detta? Har hon berättat?
Citera
2021-08-25, 01:46
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Är väl kanske bara backup eller vän.
Citera
2021-08-25, 01:49
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahabibii
Hon tänker på honom varje dag, går utanför sin väg för att skriva, tar bort och lägger till (vid tjafs antar jag) så han får henne att känna en berg och dalbana av känslor. Det hon sysslar med är emotionell otrohet men det kommer hon aldrig erkänna. ”Vi är bara vänner” my ass.

Jag antar att hon inte vill vara ensam så hon har dig av den anledningen men hon suktar efter den andra killen.
Hah. Jag har ju varit pratkillen

Som var vän. För förståndshandikappad för att träffa henne och fatta vad hon sade dock.
Citera
2021-08-25, 01:50
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Gör slut med henne nu direkt genast på momangen! Man är inte ihop med bipolära monster. Det slutar aldrig väl. Lämna henne nu denna minut. Bara gå och se aldrig tillbaka. Du kommer inte ångra dig, låt den andre killen få henne istället. Jag skojar inte!

Borderline heter det.
Citera
2021-08-25, 03:24
Medlem
Vad erbjuder han henne som du TS inte gör? Finns en orsak till varför hon skriver med en annan kille när ni är ihop.
Citera
2021-08-25, 03:30
Medlem
Citat:

Antingen kastar du henne eller så kastar hon dig. Hennes beteende återspeglar något mer än bara vänskap, det hör du väl själv?

Vill du vara elak så kan du vara otrogen flera gånger innan hon är det sedan när hon säger: ''Jag har varit otrogen'' så kontrar du med: ''Jag har varit otrogen tre gånger''.

Det sistnämnda är smått sadistiskt men alla hanterar saker på olika sätt. Personligen hade jag kastat henne.

Om hon är imponerad av någon på HVB så är det bara tragikomiskt. Inte mycket att ha, sikta högre och hitta någon bättre.

Höj din nivå, hitta bättre, mer lojala, mer mogna och mer ärliga personer. Om hon är otrogen mot dig så är det bara en tidsfråga innan hon är otrogen mot honom också. Inget att ha.

Leta vidare.
Citera
2021-08-26, 20:14
Medlem
"bara en kompis" "du behöver inte oroa dig" "han har det bara svårt och behöver en bra vän nu" typiska ursäkter.. fall inte för det. HVB-tattare dessutom? Vad är det för WT du dragit på dig?..

men grattis du är ihop med ett luder som garanterat har skickat massor med naket och snackar skit om dig.. gör dig av med skräpet för hon kommer knulla honom samma dag han är ute igen.. ett tips, bjud på middag och ta på dig Don Juan-brallorna och knulla henne som aldrig förr samma dag du dumpar henne.. hon kommer hänga efter dig som en svans efter det, om du skulle behöva en spermahink i framtiden dvs.. annars dumpa henne bara.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in