2021-08-29, 21:13
Medlem
Ryktet säger att det va en släkting han våldtog.
Mycket nära släkting.
Citera
2021-08-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Mycket nära släkting.
Makabert att just han träffar denna kvinna som omnämnts i tråden som brottsoffer
hon den fina konstnärskvinnan som bär på sviterna och trauma av grov våldtäkt-
just hon hamnar i denne mans sällskap.
Citera
2021-08-29, 22:43
Medlem
Citat:
Mycket nära släkting.

Fy fan...nu har du sagt A så då får du säga B. Men jag gissar ju på lillsyrran. Oavsett så säger det ganska mycket om de personer som umgicks med RL och som varit med sedan innan, att de fortsätter hänga med en sån person efter ett sådant brott. Normala människor borde inte ta i en sån person med tång ju.
Citera
2021-08-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheBlueLocker
Fy fan...nu har du sagt A så då får du säga B. Men jag gissar ju på lillsyrran. Oavsett så säger det ganska mycket om de personer som umgicks med RL och som varit med sedan innan, att de fortsätter hänga med en sån person efter ett sådant brott. Normala människor borde inte ta i en sån person med tång ju.

För det första - varför i hela världen tror du att det var hans lillasyster? Du har fel. dina tankar säger mycket om dig själv.

för det andra - finns en del vänner som är lojala i torrt och våt .
Citera
2021-08-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruth12
För det första - varför i hela världen tror du att det var hans lillasyster? Du har fel. dina tankar säger mycket om dig själv.

Den vän han har som lojal i vått o torrt är sell* (*e)
Som f.ö tror att han är en gangster som hotar småbrudar. Mycket manligt.
Förstår var den vänskapen var förankrad
Citera
2021-08-30, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruth12

Personen jag citerade sa "mycket nära släkting". Det tolkar jag som mamma, syster eller barn.

Man kan vara lojal till en gräns. Jag skulle tagit avstånd från en vän som våldtog, hur nära vi än stod varann.
Citera
2021-08-30, 21:32
Medlem
RL är GM.

RL och BO har inte varit ett par. RL skal ha berättat om sina känslor till BO ett par dagar innan dådet, känslor som inte varit besvarade. Då skulle man kunna tro att dunsarna är när RL blir sur av svaret från BO och blir lite deppig ett par dagar innan dådet.
Citera
2021-08-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megalanthus
RL är GM.

RL och BO har inte varit ett par. RL skal ha berättat om sina känslor till BO ett par dagar innan dådet, känslor som inte varit besvarade. Då skulle man kunna tro att dunsarna är när RL blir sur av svaret från BO och blir lite deppig ett par dagar innan dådet.

Det stämmer inte.
Dom var ett par och var det kanske 1 år cirka. Kom inte och trolla i tråden.
Citera
2021-08-30, 22:34
Medlem
Citat:
Det stämmer inte.

Jag trollar inte. Det är infon som jag fått. Har du fått info från R?
Citera
2021-08-30, 22:51
Medlem
Citat:
Det stämmer inte.

Enligt RL så var han ihop med alla unga tjejer han fann tycke för, problemet var att han alltid hamnade i friend zone o inget annat. RL kunde nog klassas som svag/lågbegåvad o fullständigt charmlös.
Hade han flyttat sina jaktmarker till gruppboenden hade han nog hittat någon som älskat honom men han valde att lägga ribban långt ifrån räckhåll.
Har själv sett spektaklet med hans jagande på nära håll o flertalet ggr.
Citera
2021-08-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton00
Enligt RL så var han ihop med alla unga tjejer han fann tycke för, problemet var att han alltid hamnade i friend zone o inget annat. RL kunde nog klassas som svag/lågbegåvad o fullständigt charmlös.
Hade han flyttat sina jaktmarker till gruppboenden hade han nog hittat någon som älskat honom men han valde att lägga ribban långt ifrån räckhåll.
Har själv sett spektaklet med hans jagande på nära håll o flertalet ggr.

Bra skrivet. Precis - alltid friendzone... detta ledde till brottet som gav honom flera år.
Senast redigerad av Thetruth12 2021-08-30 kl. 23:10.
Citera
2021-08-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheBlueLocker
Personen jag citerade sa "mycket nära släkting". Det tolkar jag som mamma, syster eller barn.

Man kan vara lojal till en gräns. Jag skulle tagit avstånd från en vän som våldtog, hur nära vi än stod varann.

ja alla människor känner och tänker annorlunda - tack och lov !! =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in