"Mina favoritfilmer är Jönsson-ligan, de äldre såklart"
.... har jag faktiskt hört en somalier säga, 22 år och ortengangster. Troligen sa han detta då han var i beroendeställning till mig pga mitt yrke. Man skulle kunna kalla det "fjäsk", men hoppas innerligt att han menar det för det är fan hysteriskt kul.
Däremot tvekar jag på att jag någonsin kommer få höra det igen.
(ska inte blandas ihom med "-ÙRSÄKTA!!!!" som dom har börjat lära sig använda sen några år,
men mer som en befallning och order att släppa allt man har för händerna och betjäna dom Omedelbart, annars e man såklart
..trumvirvel............ : respektlös rasist! vad annars
Senast redigerad av StigHelmutt 2021-08-21 kl. 16:47.
"Mina favoritfilmer är Jönsson-ligan, de äldre såklart"
.... har jag faktiskt hört en somalier säga, 22 år och ortengangster. Troligen sa han detta då han var i beroendeställning till mig pga mitt yrke. Man skulle kunna kalla det "fjäsk", men hoppas innerligt att han menar det för det är fan hysteriskt kul.
Däremot tvekar jag på att jag någonsin kommer få höra det igen.
Ser framför mig hur en neger sitter och tittar på gamla Jönssonligan och repeterar vad de säger för att lära sig svenska. Sedan på bruten svenska säger "Det är lysande Sickan!" och liknande.
(ska inte blandas ihom med "-ÙRSÄKTA!!!!" som dom har börjat lära sig använda sen några år,
men mer som en befallning och order att släppa allt man har för händerna och betjäna dom Omedelbart, annars e man såklart
..trumvirvel............ : respektlös rasist! vad annars