2021-08-20, 23:19
Medlem
magicwizards avatar
Hgst troligt att det finns ett samband mellan dessa tv hndelser. Det har varit vldigt lugnt senaste tiden i Gsunda och vips s sker det tv allvarliga incidenter inom loppet av tre timmar. Min gissning r att skjutningen var en hmnd fr brket tidigare idag.
Citera
2021-08-20, 23:20
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tette
Misstnkt mordfrsk p 60- rig man kl 18 vid Lidl ...
Aha, det var drfr det var s mycket poliser p plats nr jag var i Gottsunda Centrum ca 18.30-19.15. De hll p att frhra folk, antagligen vittnen, sg jag. Jag gick rtt nra Lidl p ditvgen och p strre avstnd tillbaka. Men bda jag sg att polisen pratade med var svennar, om det nu har ngon betydelse.
Citera
2021-08-20, 23:23
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magicwizard
Hgst troligt att det finns ett samband mellan dessa tv hndelser. Det har varit vldigt lugnt senaste tiden i Gsunda och vips s sker det tv allvarliga incidenter inom loppet av tre timmar. Min gissning r att skjutningen var en hmnd fr brket tidigare idag.
Vet du mer?
Enligt en tidigare postare var det du kallar "brket" ett mordfrsk. Dremot kanske inte skjutningen var det.
Citera
2021-08-20, 23:25
Medlem
Den skottskadade r en man i 25-rsldern. Han har frts till sjukhus av en privatperson. Han r inte livshotande skadad.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...urce=share-btn
Citera
2021-08-21, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
En skottskadad man frd till sjukhus i privatbil. Mnga svaga skjutningar nu, tyvrr.

Ngon som vet vem 25ringen r?
Citera
2021-08-21, 03:03
Medlem
Citat:

Instmmer med dig har varit vldigt lungt i Uppsala p senaste tiden. S tror garanterat det r ett samband mellan hndelserna.
Citera
2021-08-21, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Instmmer med dig har varit vldigt lungt i Uppsala p senaste tiden. S tror garanterat det r ett samband mellan hndelserna.

Citat:
Ursprungligen postat av Quu2.0
Ngon som vet vem 25ringen r?
Han heter Rekan Mostafa och r 25 r.
Frn Gottsunda.
Citera
2021-08-21, 05:36
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad.

/ Moderator
Citera
2021-08-21, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leverproblem
Han heter Rekan Mostafa och r 25 r.
Frn Gottsunda.

I s fall inte Guds bsta barn eller?
Citera
2021-08-21, 08:23
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
I s fall inte Guds bsta barn eller?

Givetvis inte, en untermensch vars utseende inte ens kan lskas av en mor.
Citera
2021-08-21, 10:12
Medlem
Man kan vl bara infra ngot som DNR fast fr kriminella gngmedlemmar. Polisen kan dela ut all info till sjukvrden och alla som r bekrftade medlemmar kan grna f en Do Not Help (DNH) i registret. S kan dom ka till sina bruuuuushor och f hjlp.
Citera
2021-08-21, 12:44
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Finns inget samband mellan dom incidenterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in