2006-10-30, 20:34
Medlem
Finns det något sätt att via både Hamachi och GGclient söka efter spel, eller måste man samla ihop ett gäng vänner, alternativt personligen ragga fram adress och lösen till varje session?
Skulle vara trevligt att testa Call of Juarez över någon av klienterna.
Citera
2006-10-30, 21:02
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrokamel
fungerar de för alla spel ?

Ja för alla spel som du kan spela över LAN med.

Ingen ville spela Call of Duty 2 ikväll tydligen. Kanske lite kort varsel så vi säger samma tid imorgon också.

Nätverk: cod2sverige
Lösenord: dumle
Citera
2006-10-30, 23:36
Medlem
stRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Ja för alla spel som du kan spela över LAN med.

Ingen ville spela Call of Duty 2 ikväll tydligen. Kanske lite kort varsel så vi säger samma tid imorgon också.

Nätverk: cod2sverige
Lösenord: dumle

Jag är absolut med på cod2!!!
Citera
2006-10-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyR0
Om ni ska köra wc3 och counter strike, kör med GGclient istället. Mycket bättre... kan vara upp till 225 i ett rum, alltid tusentals spelare online så det finns alltid folk inne till skillnad från hamachi nätverken.

Jag laddade ner det, men kunde inte logga in, det är väl samma login/pass som GGclient forum va? Sen pingade jag typ 150 på den servern som fanns som default i programmet.
Citera
2006-10-31, 14:42
Medlem
Civile99s avatar
Jag behöver hjälp med att få hamachi att fungera. Lyckas inte pinga någon så jag tror inte att jag kan spela något heller. Har prövat med brandväggen avstängd också och det blir ingen skillnad. Jag har aktiverat "File and printer sharing for Microsoft networks".

Vore schysst med lite support på IRC-kanalen som vi använder.

Server: Quakenet.
Kanal: #flashback.crew
Citera
2006-11-05, 17:25
Bannlyst
Nån som vill köra fifa07? välkommen att utmana

jag är stöddig för att jag vet att ja vinner :
Citera
2006-11-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnagIT
Finns det något sätt att via både Hamachi och GGclient söka efter spel, eller måste man samla ihop ett gäng vänner, alternativt personligen ragga fram adress och lösen till varje session?
Skulle vara trevligt att testa Call of Juarez över någon av klienterna.

Jag prövade Call of Juarez mot en polare, det var inget vidare faktiskt. Trodde man skulle kunna köra någon duell eller något annat nytt mot varandra, men det var i stort som vilket multiplayer som helst, bara cowboy-miljö.
Citera
2006-11-05, 18:54
Medlem
Någon som kan rekommendera nåt roligt co-op spel? Har funderat på neverwinter nights 2, nån som provat?
Citera
2006-11-05, 23:04
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Ingen som orkat göra en Hamachi-kanal på IRC ännu?...

vore väldigt enkelt, att bara gå in där och hitta medspelare.
Citera
2006-11-06, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersjerk
Någon som kan rekommendera nåt roligt co-op spel? Har funderat på neverwinter nights 2, nån som provat?

Ingen verkar veta hur man ska få igång coop via lan på NWN2 för man måste vara inloggad med cdkey för att ta del av multiplayer-delen öht... :/ Förhoppningsvis kommer nån runt det snart, också taggad på det coop
Citera
2006-11-06, 02:07
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersjerk

annars kan man väl köra co-op på Titan Quest och jag har hört att det är roligt.
Citera
2006-11-06, 17:20
Medlem
Rains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
annars kan man väl köra co-op på Titan Quest och jag har hört att det är roligt.

Jag lirar det med min kompis som bor 1km bort. Vi har snart klarat ut det tillsammans men jag har fler familjemedlemmar så det händer ofta att dem börja tanka och jag får fortsätta på egen hand via single player...

Kan spela om om någon vill lira?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in