• 2
  • 3
2021-08-20, 23:44
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Har sett foruminlägg (kanske här? kanske på familjeliv?) där kvinnor berättat helt öppet att går de inte efter killen alla andra går efter kan de välja nästan vem som helst av de andra istället. Så det verkar vara en del som förstått precis det där.

Vet dock inte om "realistisk hypergami" är så mycket trevligare än hybris här.
Låter så märkligt att kunna välja bland en massa.
Citera
2021-08-20, 23:46
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
I brist på bättre jämförelse, Om du kunde få vilket jobb du ville skulle du då nöja dig med att jobba som vaktmästare?
Skulle man då välja jobbet med högst status eller gå efter sina egna värderingar, om man ens har några?
Citera
2021-08-21, 00:01
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Skulle man då välja jobbet med högst status eller gå efter sina egna värderingar, om man ens har några?
Ungefär samma tankegång som vissa snorungar som går ut med högsta betyg och tvunget ska utnyttja det. Skitsamma om det är något som verkligen tilltar en eller kommer att bli bra i slutänden.

Generation Z är så körda.
Citera
2021-08-21, 00:03
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det kallas för "instant gratification", det har att göra med att vi får allt serverat på en gång har vi inte jobbat för det och dopaminet är svagare och kortare än en något man jobbat för t.ex gymmat hårt för resultat, byggt ett eget hus eller gått ner i vikt. Om det pågår för länge utvecklar man också en standard som är så hög eller ska upprätthållas att allt under ses som sämre och får därför negativ påverkan på människan, t.ex en som får ligga hela tiden med snygga tjejer kommer reagera extra emotionellt när han inte får ligga eller känna sig missnöjd med en 5:a jämfört med en normal människa.

Bland det bästa jag har hört på länge. Kudos.

Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Så är det ofta i naturen. Varför skulle det vara annorlunda för människor. Dock inte för svanar.

What? 😂
Senast redigerad av Mobscene 2021-08-21 kl. 00:06.
Citera
2021-08-21, 04:32
Medlem
WhiteStraightMales avatar
För att kvinnor är slavar för sina känslor och tävlar konstant med andra kvinnor i vem som kan skaffa sig den "bästa".. en kvinna nöjer sig aldrig med det hon har, spelar ingen roll om han har alla pengar i världen och 30cm diamantkuk och ger henne 10 orgasmer per dag samt den snyggaste mest vältränade mannan i världen, det finns alltid något som måste förändras eller "fixa" i hennes ögon.
Citera
2021-08-21, 07:51
Medlem
Citat:
Låter så märkligt att kunna välja bland en massa.

Japp. Lite som programmet Bachelor fast med mer sex. Hade velat sitta i motsvarande sits. Ett dussin 7poängare som alla vill ha mig trots att jag är en komplett douche. Men det är tävling och de vill vinna. Vinna är viktigt trots att jag är priset. Så hade alla tolv brudarna fått anstränga sig till max för att visa vem som är bäst och helt enkelt acceptera att bara timmar efter jag myst med en av deras konkurrenter i en badtunna ändå anstränga sig allt vad hon bara orkar för att toppa det. Utan att själv få mysa med andra karlar givetvis.
Citera
2021-08-21, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
Varför skulle en kvinna vilja ha ett förhållande med en man hon inte attraheras av fysiskt?
Faktum är att människor kan välja om vi älskar någon eller inte. Kvinnorna ska inte sluta knulla snygga män, de ska lära sig hur man slutar vara kär i någon.

Du har så fel, skrattretande. Attraktion är inget val. Man kan välja vem man vill bli kompis med men man kan inte välja vem man blir kär i/eller börja tycka om. Sorry asså.
Citera
2021-08-21, 09:07
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Japp. Lite som programmet Bachelor fast med mer sex. Hade velat sitta i motsvarande sits. Ett dussin 7poängare som alla vill ha mig trots att jag är en komplett douche. Men det är tävling och de vill vinna. Vinna är viktigt trots att jag är priset. Så hade alla tolv brudarna fått anstränga sig till max för att visa vem som är bäst och helt enkelt acceptera att bara timmar efter jag myst med en av deras konkurrenter i en badtunna ändå anstränga sig allt vad hon bara orkar för att toppa det. Utan att själv få mysa med andra karlar givetvis.
Vem har det så.
Citera
2021-08-21, 10:15
Medlem
Citat:
Vem har det så.

Jag, i en av mina mer avancerade snuskfantasier.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in