Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Det finns goda chanser för att fällas för ett sånt inlägg. Tar du däremot bort xxxx så är det kosher.
Ett principiellt intressant fall kan vara tråden:
(FB) 15-årig elev knivhögg lärare, Källebergsskolan, Eslöv, 2021-08-19
Du som är Mod kan enkelt kolla på mina inlägg. Efter att jag påtalade att det sker en uppenbart organiserad kampanj att ljuga, bluffa & fantisera, för att få ett knivdåd utfört av en mörkhyad person, men miljöpartistiska föräldrar, till att vara kopplat till SD.
Efter att jag påtalade detta så är i princip alla mina inlägg rapporterade. Det pågår uppenbarligen en kampanj där man systematiskt anmäler alla som lägger märke till att avlönade operatörer försöker driva en lögnaktig agenda.
Det är helt uppenbart ingen naturlig eller organisk verksamhet. Den är närmast övertydligt organiserad.
Men det är jag som blir anmäld.
Här ser jag en svaghet med regelverket, där relativt skickliga (nåväl) operatörer utövar påverkanskampanjer, men att man oftast blir varnad när man påtalar det. Även om jag inte (ännu) blivit varnad eller fått inlägg raderade just den här gången, men oftast slutar det så. Detta är på sikt ett allvarligt hot mot forumets relevans.