Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Det ska få plats fler saker och portot är ju dyrt men jag måste få med en liten påse av något som absolut inte finns i Kanada. Det ska vara sött godis, inte söt eller salt lakrits och inte surisar.
Men annars går allt bra.
Bilar brukar folk skicka men finns de i småpåsar? Annars köper jag aldrig svenskt godis till mig så jag vet inte vad som inte finns utanför Europa.
Det står helt still i min hjärna.
Bilar är ju en total klassiker! Tror jag har sett dem i ”mini-påsar” på enstaka ställe, men annars är ju den vanliga påsen bilar inte alls jättestor heller…
Tror de flesta godisar finns i sån ”vanlig” godispåse-storlek, främst. Den är inte så stor.
Gott och Blandat kan vara gott, visst det finns några små lakrits i men de kan man lätt kasta bort.
I min närlivs finns det ganska många hyfsat små påsar av tex nappar, rosa skumsvampar, colaflaskor, ferrari och dylikt. Så bara gå in i nån affär så lär du hitta sånt.
Annars är ju en bra idé att plocka ihop en lösgodispåse med olika sorter och typ ”häfta igen” den och posta omedelbart så den håller sig. Gulligt av dig, oavsett!