Fattar inte riktigt varför du är ledsen? Ni hade ju bara en vänskapsrelation efter vad du själv skrivit här? Sen när han hittar en tjej han vill satsa på så känner han att han inte har tid med osäkra, osexiga brudar i sorg och svarta kanter och sorgligt ögonsmink.
Hårt men sant. Du borde öht inte gå ut och jaga förrän du mår bättre och är dig själv igen.
Lyssna på någon bra musik, och tänk: "kan jag älska den här sången kan jag älska mig själv också".
Han kanske bara hade träffat den andre innan och redan typ fallit för den personen. Bögar som inte har sex låter dessutom bara märkligt så var det han eller du som såg till att det blev så?
Du verkar bli väldigt investerad känslomässigt varje gång ts och det är inte bra. Du sårar dig själv och desperation skrämmer bort alla. Sorg är ok men ingen vill vara med någon som är deppig så lite avvaktande är iaf jag emot någon som är för ledsen för snabbt inför mig så inte det är hur personen är.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!