2021-08-17, 10:16
Medlem
Har köpt en dator med windows 11 (tror jag att det är) och problemet är att man inte kan ladda ned program och appar som till exempel bankid. Lenovo tror jag skräpet heter.
Finns det någon lösning?
Citera
2021-08-17, 10:59
Medlem
Begagnad dator eller? Finns ingen återförsäljare som säljer med Windows 11 än då det inte ens är färdigt än.

Och vad händer när du försöker ladda ner dessa appar? Vilken webläsare?
Citera
2021-08-17, 12:16
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungbyxlos
Har köpt en dator med windows 11 (tror jag att det är) och problemet är att man inte kan ladda ned program och appar som till exempel bankid. Lenovo tror jag skräpet heter.
Finns det någon lösning?

Gå till - Inställningar > System > Om > Windows-specifikationer, posta, exakt, vad det står under den rubriken på de 4 raderna.

Misstänker att du har Windows S.
Citera
2021-08-17, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Gå till - Inställningar > System > Om > Windows-specifikationer, posta, exakt, vad det står under den rubriken på de 4 raderna.

Misstänker att du har Windows S.

Har inte tillgång till den aktuella datorn just nu, men man talar vitt och brett om s-läge och att man ska kunna gå från s-läge gratis - men det har jag inte lyckats med
Citera
2021-08-17, 14:49
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Har inte tillgång till den aktuella datorn just nu, men man talar vitt och brett om s-läge och att man ska kunna gå från s-läge gratis - men det har jag inte lyckats med

Nu kommer du - https://www.google.com/search?q=chan...-mode&ie=UTF-8
Citera
2021-08-17, 20:48
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Hur har det gått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in