2021-08-17, 10:16
Medlem
Har kpt en dator med windows 11 (tror jag att det r) och problemet r att man inte kan ladda ned program och appar som till exempel bankid. Lenovo tror jag skrpet heter.
Finns det ngon lsning?
Citera
2021-08-17, 10:59
Medlem
Begagnad dator eller? Finns ingen terfrsljare som sljer med Windows 11 n d det inte ens r frdigt n.

Och vad hnder nr du frsker ladda ner dessa appar? Vilken weblsare?
Citera
2021-08-17, 12:16
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungbyxlos
Har kpt en dator med windows 11 (tror jag att det r) och problemet r att man inte kan ladda ned program och appar som till exempel bankid. Lenovo tror jag skrpet heter.
Finns det ngon lsning?

G till - Instllningar > System > Om > Windows-specifikationer, posta, exakt, vad det str under den rubriken p de 4 raderna.

Misstnker att du har Windows S.
Citera
2021-08-17, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
G till - Instllningar > System > Om > Windows-specifikationer, posta, exakt, vad det str under den rubriken p de 4 raderna.

Misstnker att du har Windows S.

Har inte tillgng till den aktuella datorn just nu, men man talar vitt och brett om s-lge och att man ska kunna g frn s-lge gratis - men det har jag inte lyckats med
Citera
2021-08-17, 14:49
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Har inte tillgng till den aktuella datorn just nu, men man talar vitt och brett om s-lge och att man ska kunna g frn s-lge gratis - men det har jag inte lyckats med

Nu kommer du - https://www.google.com/search?q=chan...-mode&ie=UTF-8
Citera
2021-08-17, 20:48
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Hur har det gtt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in