2021-09-07, 01:34
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Kan följa upp med att jag hittade innehållsförteckningen på NAFS(k)s facebook-sida och att det ledde till ett inköp. Tycker det är en trevlig blandning av serier av tecknare som Strobl, Verhagen, Vicar och Midthun med flera. Rätt bra blandning av ålder på serierna, även om nyare dominerar. Även en del som aldrig publicerats i Sverige tidigare, exempelvis Midthuns längre serier vilket var huvudorsaken till mitt köp. Helt klart nöjd och rekommenderar varmt.
När är dessa serier ifrån och har de publicerats i Norge och Danmark?

Bläddrade själv i denna seriebok i bokhandeln och fick också uppfattning om att där var en del läsvärt. Kändes genuint påkostad. Blir nog ett köp, får fundera lite till.
Citera
2021-09-08, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
När är dessa serier ifrån och har de publicerats i Norge och Danmark?

Bläddrade själv i denna seriebok i bokhandeln och fick också uppfattning om att där var en del läsvärt. Kändes genuint påkostad. Blir nog ett köp, får fundera lite till.

Det är med fyra Midthun-serier. Må bäste Joakim vinna och Räkna med Matte har tidigare publicerats 2010 respektive 2018. De fattigas jul från 2013 och En mäkta jäktig miljardjakt från 2019 är helt nya för Sverige, den sistnämnda har tidigare bara publicerats i Norge och Finland.
Citera
2021-10-06, 20:00
Medlem
Rebali179s avatar
Får se ifall det blir ett köp eller inte
Den verkar vara intressant
Citera
2021-10-08, 12:04
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Får se ifall det blir ett köp eller inte
Den verkar vara intressant
Jag köpte serieboken i september, har dock bara läst 1 serie hittills. Men den känns mycket gedigen och den innehöll många intressanta serier, så jag rekommenderar köp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in