• 1
  • 2
2021-08-17, 02:45
Medlem
Onani är också sex.

Du får be din pojkvän titta på när du behagar dig själv. Sen får din pojkvän göra likadant med dig. Du är avslappnad av din orgasm och pojkvännen vet hur han ska ta på dig.
Citera
2021-08-17, 03:38
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nathaliejzh
Jag har aldrig fått orgasm när jag haft sex. Varken med engångsligg eller med varaktiga pojkvänner. Ensam har jag inga som helst problem att få det men så fort jag är med någon blir jag låst och kan inte slappna av. Det har aldrig ens varit nära att gå för mig med någon. Vet inte varför jag har så vansinnigt svårt för att slappna av, det går verkligen inte.
Jag brukar också få ångest över att killen ska känna sig dålig när det inte går för mig.
Vad gör man? Hur kan jag lättare slappna av? Känns skittrist

Hur känner du inför tanken på att smeka dig själv till orgasm inför en pojkvän (som du känner dig bekväm med)? Utan att han gör mer än ligger bredvid och håller om dig, eller så. Som ett övergångsstadium, liksom, så att han får se att du gör det (och att du kan, och hur du gör det). Och så att du får prova på känslan att få orgasm med någon annan närvarande. Skulle det vara svårt/otäckt?
Citera
2021-08-17, 06:54
Medlem
rikastistorstans avatar
Orgasm är inte lika viktigt för kvinnor som för män. Hitta en MAN som är hårdhänt och dominerar dig som den slyna du är så njuter du av sexet oavsett om du kommer eller inte. Absolut lättaste vägen till kvinnlig orgasm är faktiskt via våldtäkt men det kan ju såklart sätta andra spår. Säger en hel del om nedärvd kvinnlig sexualitet dock. Lycka till och rymdkramar.
Citera
2021-08-17, 08:25
Medlem
Citat:
Jag har aldrig fått orgasm när jag haft sex. Varken med engångsligg eller med varaktiga pojkvänner. Ensam har jag inga som helst problem att få det men så fort jag är med någon blir jag låst och kan inte slappna av. Det har aldrig ens varit nära att gå för mig med någon. Vet inte varför jag har så vansinnigt svårt för att slappna av, det går verkligen inte.
Jag brukar också få ångest över att killen ska känna sig dålig när det inte går för mig.

Testa en lufttrycksvibrator, jag tror att du måste lära känna dig själv och din egen sexualitet innan du kan få till det med en partner. Jag anar av det du skriver att det är mycket prestation och "måsten" i sexet och då låser det sig. Så, lär dig slappna av med dig själv först.
Citera
2021-08-17, 08:55
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Det är knappt några som hunnit svara i tråden ännu din psykdåre.

Jo, de som har svarat i tråden hade svarat likadant om det vore en kille.

Om det här upprör dig på riktigt så var glad och tacksam för att du inte har verkliga problem i livet. "orättvisor" Hahahaha fjant

Du får det att låta som han är självaste jokern eller något.
Citera
2021-08-17, 11:12
Medlem
Har du känt dig fullständigt trygg och bekväm med, och accepterad och älskad av, någon av de du haft sex med?
Citera
2021-08-17, 12:41
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Hade en kille skrivit TS inlägg så hade andra svaret varit att INTE ligga mer utan att istället jobba påndig själv och din självkänsla innan du ens tittar på en tjej igen...

Fyfan, de e sånt här som gör mig så jävla arg. När jag inser hur skillnaden i detta samhälle ser ut för trasiga kvinnor vs trasiga män.

Sure livet e orättvist men det ändrar inte att ilskan inom mig växer till en jävla atombomb...

Kanske, personligen hade jag skrivit samma till en kille även fast huvudspöken ter sig annorlunda hos killar då man faktiskt inte kan genomföra samlag om man inte får upp den...
Citera
2021-08-26, 15:55
Medlem
Trakessons avatar
Prova med någon som är äldre och mer erfaren. Berätta att du har svårt att slappna av så personen tar det lugnt och låter dig få känna dig bekväm i situationen. En person som inte kräver något av dig utan njuter av att få dig att må bra.

Lycka till!
Citera
2021-09-05, 02:26
Medlem
Klockren tråd😀 spårar direkt med dom vanliga spåren knark eller våldtäkt som lösning och en förbannad feminist 😂😂😂

Var ju några alternativ som kanske kan prova iallafall. Kanske TS har svårt att släppa själbkontroll i sällskap. Får prova att onanera med en kille bredvid dig, sen medan han är i så kanske det funkar. Eller meditera så du kan komma till samma mentala ställa du är när du kommer vid onani.
Trist när ens partner inte kommer man din partner är säkert villig att hjälpa genom att prova lite olika.
Har varit med, speciellt en, som var jävligt stel och kändes inte bra fast hon var skön och sexig. Men rann ut i sanden å vi slutade dejta så löste inte det då. Vet inte om problemet var allmänt eller mig 😉
Lycka till att komma... 😘
Citera
2021-09-05, 11:25
Medlem
Kruzs avatar
Citat:

Låter som att dom partners du haft inte verkar ha varit speciellt intresserade av att få det riktigt upphetsad och avslappnad. Mycket handlar om tillit och att våga släppa taget så att säga.

Har ni haft mycket förspel, har någon tagit sig tid och smekt, slickat och fingrat dig ordentligt? Samt har du tillåtit dom göra det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in