2022-04-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Varför ville HH ha bort dem?

Kolla upp alla mord och skjutningar som skedde sommaren 2020 i järva. Du kan nog komma fram till slutsatser därifrån. Har skivit sanningen tidigare och sedan haft helt okunninga människor kalla det skitsnack så tänker inte upprepa mig igen.
Citera
2022-04-21, 18:48
Medlem
Citat:
Varför ville HH ha bort dem?

Gäller nog dödsmisshandeln på Salman Ghost från Husby. Om jag minns rätt så var minst en av dessa killar på plats när det skedde tillsammans med folk från Tensta & Rinkeby.
Citera
2022-04-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Gäller nog dödsmisshandeln på Salman Ghost från Husby. Om jag minns rätt så var minst en av dessa killar på plats när det skedde tillsammans med folk från Tensta & Rinkeby.

Det du skriver är inte lånt från sanningen men ändå har du inte helt rätt.
Citera
2022-04-21, 18:54
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Märkligt lite som skrivits eller sagts om detta faktiskt brutala dubbelmord.

Tråden dog snabbare än vad jag trodde.

Det känns helt bortglömt, det är ingen som bryr sig förutom offrens anhöriga. Det kommer nya mord hela tiden. Det säger dock mycket om vilket sorgligt land Sverige har blivit när ett brutalt dubbelmord har ett väldigt lågt intresse ifrån allmänheten.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2022-04-21 kl. 18:59.
Citera
2022-04-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdkilla
Det du skriver är inte lånt från sanningen men ändå har du inte helt rätt.

Ta över stafettpinnen och förklara då. Jag tänker att HH betalade Dp. Det jag inte förstår är hur skytten visste att dem stod i porten just då.
Citera
2022-04-21, 19:06
Medlem
Citat:
Ta över stafettpinnen och förklara då. Jag tänker att HH betalade Dp. Det jag inte förstår är hur skytten visste att dem stod i porten just då.

Enligt det som sägs i gatan var både BO bekväma med DP. De träffades i porten och sedan när de skulle gå ut började DP grabbarna skjuta. Det var 2 skyttar. Man ser på videosen att de ligger precis vide portens utgång. Sixty är en av skyttarna enligt trovärdiga rykten.
Citera
2022-04-21, 19:15
Medlem
Hittade även detta på aktbilaga 470 Hjulsta fupen:

Citat:
FL1: Okej. Det står såhär, den här okända som du pratar i telefon med den säger såhär ”nej.”
Eller du säger såhär ”Heikal han lita på Husbybarnen bara.” Då säger den här okända ”Nej på
Hjulstabarnen, det var dem som tog Heikal och Yahye, visste du inte?” Då säger du ”min
bror” och sen ohörbart. Vad menas med det?

Abdullahi: Jag vet inte faktiskt. Jag vet inte.

FL1: Vad menar, vad menar den okände med ”tog Heikal och Yahye”?

FL1: Då tar vi nästa, 9-20… Och då är det du som pratar i telefon med en okänd. Då säger du
”Husby, vad säger du?” Och så klipper det. ”När de två dog”, klipper. Då säger den okände
”du vet vilka två.” och så klipper det. Och då säger du ”Ja jag tror.” Och då säger den okände,
”inte de här, inte de här i Tensta jag snackar om.” Och då säger du ”Tensta man dödar två, ja
man dödar två.” Och då säger den här OKM ”du menar, eller du vet vilka jag menar visst?”
Och då säger du ”ja jag vet.” Och då säger den här okände ”du vet att det var rätt viktigt vem
det var?” Och då säger du ”ja.” Och sen påstår den här okända att deras kontakt, Husby och
grabbarna, det blev ju bättre efter det här. Det blev skitbra. Vilkas kontakt blev bättre?

FL1: Vi fortsätter. Då säger du såhär ”plus man sa Slice, han ska paya, nästan en mil.” Och
då pratar du om en Slice från Husby, att han ska paya nästan en mil. ”Shonon som wacka
Heikal.”. Vad menar du här?
Citera
2022-04-21, 19:16
Medlem
Citat:
Enligt det som sägs i gatan var både BO bekväma med DP. De träffades i porten och sedan när de skulle gå ut började DP grabbarna skjuta. Det var 2 skyttar. Man ser på videosen att de ligger precis vide portens utgång. Sixty är en av skyttarna enligt trovärdiga rykten.

Sjukt att Sixty inte torskat ännu, han har minst 5 liv på sitt samvete. 3 i Hjulsta och 2 i Tensta. Sjukt.
Citera
2022-04-21, 19:43
Medlem
Citat:

Så det är han från Filipstad, de två här, Ali Stress och Alpo? Som Sixty uppges ha på sitt samvete?
Citera
2022-04-21, 21:01
Medlem
"Den 19 augusti 2021 skapades en skärmdump i telefonen av instagramkontot
aarhus_gangland. Skärmdumpen föreställer ett inlägg med bild av brottsoffer
från ett dubbelmord på Glömmingegränd i Tensta den 16 augusti 2021 samt
kommentarer. I inlägget står det på danska ”følj @husbyhyenor for at se
hvornår dødspatrulje medlemmerne bliver skudt i Tenst”. (Följ @husbyhyenor
för att se när dödspatrullmedlemmarna blir skjutna i Tenst).
Skärmdumpen visar att telefonens brukare svarat på inlägget på bilden med
brottsoffren. Svaret som ges är ”Din info er helt forkerte bror” (Din info är
helt fel bror)."
Citera
2022-04-23, 12:14
Medlem
Citat:
Sjukt att Sixty inte torskat ännu, han har minst 5 liv på sitt samvete. 3 i Hjulsta och 2 i Tensta. Sjukt.

Galet. Nu borde det ändå vara över för honom.

Har också för mig att han också var bakom Yasser A mordet i Februari 2021 i Tensta.
Citera
2022-04-23, 12:27
Bannlyst
Citat:
Galet. Nu borde det ändå vara över för honom.

Har också för mig att han också var bakom Yasser A mordet i Februari 2021 i Tensta.

Det Var M och C
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in