2021-08-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Gissar på det grabben har gått igenom mycket har klarat undan mordförsök flera ggr
såg ett inlägg från husbyhyenor på instagram där man la upp en screenshot från expressen om händelsen och skrev grav emojis och hade en dree low låt på där texten går om att skjuta någon utanför dens gård
Citera
2021-08-16, 23:10
Medlem
Hur kunde dom hamna i en port? Försökte dom inte komma undan avrättningen? Första regeln borde vara att man skall ut på fria ställen där det är mörkare.

Kan ju vara så att skyttarna kom överraskande.
Citera
2021-08-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
såg ett inlägg från husbyhyenor på instagram där man la upp en screenshot från expressen om händelsen och skrev grav emojis och hade en dree low låt på där texten går om att skjuta någon utanför dens gård
slice från hh la upp en bild nyss på sina insta story med en låt där han hånar sina fiende
Citera
2021-08-16, 23:13
Medlem
Slice, ledaren från Husbys Hyenor la upp detta på sin Instagram för 10 minuter sedan

Han och andra medlemmar gjorde det också förra året när Kapten från FLG sköts ihjäl av Husbys Hyenor

https://streamable.com/f213t5
Citera
2021-08-16, 23:13
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Hur kunde dom hamna i en port? Försökte dom inte komma undan avrättningen? Första regeln borde vara att man skall ut på fria ställen där det är mörkare.

Kan ju vara så att skyttarna kom överraskande.
Porten de hittades i är intressant , nr och gata ?
Vad vet man om de som är skrivna där?
Citera
2021-08-16, 23:15
Medlem
Citat:
OBS off topic kanske, men det är skottlossning i Göteborg. Finns det något samband när skjutningarna kommer så tätt inpå varandra?
hände det nyss?
Citera
2021-08-16, 23:15
Medlem
Måsta vara någon stor spelare

Navy ?
Hoodz ?
Alpo ?
Svensken ?
Hanad?
Citera
2021-08-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
hände det nyss?

Stod på Expressen och GT. Folk beskjutna men ingen träffad. Underligt. Men jag släpper Göteborg och försöker orientera mig om Tensta nu.
Citera
2021-08-16, 23:18
Medlem
någon som vet vilka BO är?
Citera
2021-08-16, 23:21
Medlem
Skjutningen skedde vid Glömmingegränd i utkanten av Tensta mot Rinkeby, två somalier som ska vara skjutna och förmodligen döda, enligt en säker källa fullt med poliser runt om i Tensta, ryktas om att HH ligger bakom detta
Citera
2021-08-16, 23:22
Medlem
Finns en video där man ser två ambulanser åka väldigt fort
Citera
2021-08-16, 23:27
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Hur kunde dom hamna i en port?
Ja du hur hamnar man i en port? Jag själv gör det varje gång jag går in eller ur en fastighet.
Inget säger att de försökte gömma sig där eller att de hängde där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in