2021-08-14, 08:32
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Jxn7lb/jag-later-hellre-tanden-do-an-blir-fornedrad-igen

Vem är detta nya stjärnskott? Mannen som inte tål att en tandläkare säger till honom om hans tandstatus? Maken till lättkränkt och lättsårad människa var det länge sedan jag läst om.

Om han är ”kändis” vette fan men om han skriver i AB så i alla fall en offentlig person.
Citera
2021-08-14, 09:49
Medlem
Gissar på Z-patrask eller någon babbe som vill svenskifiera sitt namn.
Citera
2021-08-14, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDork
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Jxn7lb/jag-later-hellre-tanden-do-an-blir-fornedrad-igen

Vem är detta nya stjärnskott? Mannen som inte tål att en tandläkare säger till honom om hans tandstatus? Maken till lättkränkt och lättsårad människa var det länge sedan jag läst om.

Om han är ”kändis” vette fan men om han skriver i AB så i alla fall en offentlig person.

Jag vet inte vem han är, men han skriver mycket bra och den krönikan tycker jag var fantastiskt bra. Varför tandläkare och ännu mer tandhygienister känner ett behov av att skamma folk för tandköttssjukdom tycker jag är obegripligt. De tror på allvar att allt i världen bara handlar om tandtråds- och tandstickeanvändande. Det är ju inte riktigt så enkelt, särskilt immunnedsatta kan få hemska tandköttsproblem.
Citera
2021-08-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag vet inte vem han är, men han skriver mycket bra och den krönikan tycker jag var fantastiskt bra. Varför tandläkare och ännu mer tandhygienister känner ett behov av att skamma folk för tandköttssjukdom tycker jag är obegripligt. De tror på allvar att allt i världen bara handlar om tandtråds- och tandstickeanvändande. Det är ju inte riktigt så enkelt, särskilt immunnedsatta kan få hemska tandköttsproblem.

Trams. Gnälla över att en tandläkare säger åt en att sköta grundläggande hygien. Soy boy beteende. Är man så svag i psyket som denna Frasse verkar vara är det fan synd om en. Jag hoppas Frasse bara ljuger och skrivit så här för att få betalt. Hellre en kallhamrad lögnare än om det är sant.
Citera
2021-08-14, 17:18
Medlem
Londoniums avatar
En blatte hade varit ett bättre föredöme för ungdomar än den här jävla soyabögen.

Tragikomiskt att läsa. Journalist är han inte. Feminist
Citera
2021-08-15, 04:11
Medlem
rondellhundens avatar
Många soyapojkar som tar plats i Ab nuförtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem