• 4
  • 5
2021-08-15, 21:59
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngolanKwanza
Haha.. Det är märkligt. Så fort jag pratar kärleksproblem så är det alltid någon som kommer med liknande kommentar. Knarka istället, inte första gången. Ja kanske... Där ligger en hel del i det faktiskt.

Jag känner så här: Jag vill använda en kvinnas kropp. Hela hennes kropp. Hon ska inte bara få gå med platt mage, utan hon måste känna att hon lever.
Jag måste ha en smal kvinna, så mycket vet jag. Om jag säger att polischef C.G skulle duga som porrdocka åt mig så är jag ärlig. Hon är petit och gullig
En sån kommentar från mig är det mest värdefulla omdöme en kvinna kan få. Jag vet och säger sanningen. Jag vill ha nått slags lyte plus bara skinn och ben.

Fast, du är bara så wierd i dina resonemang...
Då talar jag inte om dina sexuella preferenser, eller vad du tänder på för kroppar.
Men du vet att en relation innefattar en individ till, förutom dig själv va?
Alltså två människor som ger sig ut på okänt hav tillsammans med förväntningar, rädslor och ständiga ebbar o floder.
Personligheter som är dynamiska och i ständig utveckling!
Det ni bråkar om idag, kanske ni skrattar åt imorgon osv.
Har du tänkt på detta?
Eller är du cementerad i sexualiteten?
Citera
2021-08-16, 00:31
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngolanKwanza
Det är för att hälften som skriver här är morbida och redpillade, en del tom blackpilled.

Det är liksom inga ljusblåa piller här inte. Dom är ju med sina respektive, fullt upptagna med att köpa hus, bröllop och para sig som kaniner. Många av dom är steriliserade (vasektomi) så det kan kvitta.

Men ack så hårt dom en dag ska vakna. När Ingves chockhöjer räntan så ska jag vara först ut på Facebook och gratulera.

Livet är en härlig bergodalbana, som du antagligen bara får uppleva en gång. Vem tror du har roligast? En snubbe som lever life och skaffar familj eller en sorglig internetkrigare som vill dö?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in