2006-06-04, 11:16
Medlem
SinCitys avatar
Tjena!

Satt och bollade frågan med en polare nyss om vad som är det utlimata sättet att inta Kratom 15x extract. Att tugga det funkar bra, att koka té på det likaså, att röka det har jag aldrig fått någon bra effekt av, då rökte jag det i vaporizer.

Nu till den stora frågan, hur är det med rektalt intag? Någon som provat eller läst något om det? Det känns lite osäkert om jag vill vara pionjär, är inte så förtjust i att peta upp ens stolpiller, så det behövs en riktigt bra anledning till att jag ska testa...

Vad tror ni är det effektivaste sättet att få ut så mkt som möjligt av sitt Kratomextrakt?

Skulle det funka att ta ephedra samma väg?
2006-06-04, 12:47
Medlem
smärtpatients avatar
Tror det mesta funkar bra den vägen. Men för att det ska vara värt det så ska det ju ha en dålig effekt oralt.
2006-06-04, 13:06
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smärtpatient
Tror det mesta funkar bra den vägen. Men för att det ska vara värt det så ska det ju ha en dålig effekt oralt.

Tänkte mkt på den ekonomiska aspekten, sen om det skulle börja verka snabbare kan det ju faktiskt vara värt det också. Har googlat en bra stund nu, men inte hittat någon info alls vilket är konstigt. Jag menar, jag kan ju inte vara den förste som tänker tanken....Vill helst inte agera försökskanin helt utan någon sorts info angående om det finns faror med det mm. Funkar det som t ex morfin så skulle man ju komma långt på bara några gram Kratom, istället för oralt då åtminstone jag får ta mellan 5-15g för att få skaplig effekt.

Angående ephedran så tar det en stund innan det börjar verka oralt, eftersom jag vissa mornar är grymt morgontrött så skulle det vara guld om det började verka efter 5-10min...
2006-06-04, 21:55
Medlem
SinCitys avatar
Bump!

Var är ni alla experimenterande människor? Måste jag bli den förste pionjären?
2006-06-05, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Bump!

Var är ni alla experimenterande människor? Måste jag bli den förste pionjären?

Höll ut ephedran ur kapseln på ett rizla. Snurra ihop och skölj ner. Så ska det verka lite snabbare.
2006-06-05, 03:50
Medlem
TomiXs avatar
Bjud på lite Kratom så skall jag undersöka saken lite närmare

2010-10-16, 22:21
Medlem
kan man köra kratom rektalt
2010-10-17, 16:19
Medlem
Frågan är väl om det verksamma ämnet skulle behöva brytas ner genom magen och tarmen eller om det fungerar att snorta det. Går det att snorta går det att köra rektalt.
2022-10-27, 13:52
Medlem
Kanonklass avatar
Låter inte kul o spruta upp kratom i arslet, fy satan vilken sprutlackering det lär bli
2022-10-27, 14:03
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Kratom (Mitragyna speciosa) - tråden (sammanfogad) /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in