Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Jag hade fel i ett inlägg. Sen visar det sig att lipida nanopartiklar använts i medicin sedan 60-talet. Samt är ofarliga. Så det är ju ett ickeargument.
Lägg fram stöd för att covidvaccinet gör folk magnetiska nu. Obs, jag tänker inte googla fram dina argument.
Jag är vaccinerad och är fastkilad i takfläkten sedan en månad.
Nej, men jag är inte vaccinerad och tillhör heller inte någon av riskgrupperna. Visserligen röker jag ibland och det är en risk jag får ta, men hittills känner jag mig varken övertygad vad det gäller information på båda sidor. Det är upp till var och en att ta beslutet att vaccinera sig eller ej. I grund och botten handlar allt fortfarande om att man har eget ansvar för att förhindra spridning och att smittas, oavsett du är vaccinerad eller ej.
Vi ser ju redan nu att många av de som har valt att vaccinera sig börjar bete sig som normalt, vilket jag ser som en riskfaktor. All pajkastning hit och dit tycker jag bara är meningslös.
Vill man avstå vaccinering och hellre ta risken att råka bli allvarligt sjuk (vilket väldigt få verkar bli) så förstår jag inte varför dessa ska få så mycket skit.