2021-08-12, 18:04
Medlem
TS kanske är rädd för att inte räcka till? att hon ska jämföra honom med 10 andra män?

Ju fler män en kvinna varit med ju större jämförelsematerial har hon tillgång till.
Citera
2021-08-12, 18:06
Medlem
Onödigt att räkna antal partners, vi har alla ett förflutet. Det är ändå framtiden som man ska tänka på.
Citera
2021-08-12, 18:06
Medlem
Rasputin420s avatar
Vilken styggelse
Citera
2021-08-12, 18:07
Medlem
Wallahabibiis avatar
Tio?

Hon ljuger. Det är ingenting, alla jag träffat de senaste åren har haft minst 30-40 i bagaget.

Edit: Missade att tjejen är 21, hon har bara inte hunnit dit än då.
Senast redigerad av Wallahabibii 2021-08-12 kl. 18:09.
Citera
2021-08-12, 18:09
Medlem
Intensivtkloks avatar
Vad är problemet? Blir du rädd att inte räcka till? Att bli nummer 11 som hon berättar om för nummer 12? Hon är människa, hon är ung och hon lever livet. Nu har hon hittat dig. Du har hittat henne. Passar ni hop? Då spelar hennes tidigare partners ingen roll. Hur många har du varit med innan? Vad är problemet, egentligen? Din egen osäkerhet? Är du fundamentalist av något slag?
Citera
2021-08-12, 18:11
Medlem
21 år och redan legat med 10 män? Eller vänta... det är vad hon påstår. Du får nog multiplicera den siffran med tre för att komma närmare sanningen. Det är inte konstigt att du känner som du gör. En tjej som har legat med så många män vid så ung ålder är redan förbrukad och kommer ha otroligt svårt att bygga en seriös och långvarig relation med en annan man.
Lita på din magkänsla.
Citera
2021-08-12, 18:12
Medlem
Ghastens avatar
Troligen är det fler. Tjejer och killar verkar inte göra annat än ligga med så många det går.
Finns inte många med låga siffror längre
Citera
2021-08-12, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Vad är problemet? Blir du rädd att inte räcka till? Att bli nummer 11 som hon berättar om för nummer 12? Hon är människa, hon är ung och hon lever livet. Nu har hon hittat dig. Du har hittat henne. Passar ni hop? Då spelar hennes tidigare partners ingen roll. Hur många har du varit med innan? Vad är problemet, egentligen? Din egen osäkerhet? Är du fundamentalist av något slag?

Han har rätt att vara orolig till att han skulle dejta en slampa. Tror du att relationen skulle bli bra om man dejtar en slampa? Men som jag redan har skrivit, människor kan förändras. Tror jag.
Citera
2021-08-12, 18:17
Medlem
hbtq4lifes avatar
Hennes förflutna är hennes. Din framtid är din. Vill du själv ha henne i din framtid, satsa hårt. Vill du inte ha henne i din framtid, klipp.

Du kan annars göra som de andra tio gjorde och doppa ett par gånger innan du inser det de andra tio redan insett... Hint, hon är inte med i deras framtid.
Citera
2021-08-12, 18:18
Medlem
swebarbs avatar
låter äckligt.. kanske var lite gangbangs hon deltagit i ? spring andra hållet o glöm subban .
Citera
2021-08-12, 18:20
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Han har rätt att vara orolig till att han skulle dejta en slampa. Tror du att relationen skulle bli bra om man dejtar en slampa? Men som jag redan har skrivit, människor kan förändras. Tror jag.
Är en kvinna en slampa för att hon haft 10 tidigare partners? Är du fundamentalist? :-) Har du själv hållit på dig i väntan på den rätta?
Citera
2021-08-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monaslisa
Känner att jag verkligen behöver skriva av mig lite på forumet. Har börjat träffa en fantastisk tjej som verkligen får mig att må bra på alla sätt. Problemet är bara att hon droppade bomben att hon varit med 10 killar innan. Hon är 21 år om det spelar någon roll. Jag tycker det känns mycket för att inleda en seriös relation med henne, men jag kanske överdriver? Hur hade ni agerat? Är det hemskt mycket eller normalt?

Du ska vara glad att det är endast är 10st och att hon väljer dig med tanke på vad hon kan få.
Hur många har du själv legat med eftersom du stör dig på hennes 10 då förutsätter jag att du typ är oskuld annars är enormt hyckleri från din sida.

Tänk på varje gång du kyssar henne så har hon haft en kuk i munnen och smaskat på, haha.
Skoja med dig, varför ville du ha reda på hur många hon har legat med, så otroligt korkat. Nu kommer du ligga och tänka på det varje gång du tar på henne att 10 stycken har vart där före och rotat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in