VILODAG MED STICK
Det blev en vilodag i dag. Första på bra länge. Spontant sitter en dag off som en smäck. Känner mig redan taggad för morgondagens två gympass. Axlar står då på schemat. Tungt på morgonen, högreps i nästa pass ca 5-6 timmar senare. Oljorna från V*xtgaranten kom prydligt i dag. Bra förpackade, som alltid.
Premiär för Testo C från Avex Pharma
Jag fortsätter med 300 mg Testo C + 300 mg Deca e3d. För första gången testar jag Testo C från Avex Pharma. Jag har tidigare beställt både Deus och ZPHC's Testo C från V*xtgaranten och blivit jättenöjd med båda. Att valet nu föll på Avex Pharma är för att deras Testo C är på 300 mg/ml. Ju mindre jag behöver sticka, ju bättre
Dagens stick gick finfint. Det var ett bra beslut att sluta försöka sätta oljorna med 16 mm-kanyler i skinkorna. Med mina vanliga, oranga 25 mm-nålar är allt som det ska vara igen.
Justerar kosten
Jag har en längre tid kört strikt LCHF. Jag trivs med det och upplägget passar mig. Men min kropp håller desperat i vartenda gram fett och vägrar släppa ifrån sig något som helst fläsk. Så nu blir det istället:
50% Protein, i mitt fall ca 180-200 gram per dygn.
35% Fett
15% Kolhydrater (i huvudsak från grönsaker)
Närmsta veckorna kommer i högre grad färgas av proteinshakes, lax och torsk, makrill och tonfisk, kyckling och kalkon.
Kör hårt nu alla monsterdiggare! // Ivan