2021-08-11, 21:10
Medlem
Taget från Aftonbladet

"Misstänkt våldtäkt i Sundbyberg
En våldtäkt misstänks ha skett i Sundbyberg. Larmet kom in till polisen klockan 19.23 på onsdagskvällen.

– Det började som ett ärende för ambulansen. Då är det en kvinna som har blivit våldtagen inomhus och de uppgifterna kontrollerar vi just nu, säger Ola Österling på Stockholmspolisen.

Enligt uppgifter till Aftonbladet har en kvinna blivit våldtagen på en toalett på en restaurang.

Kvinnans skadeläge är oklart. Polisen arbetar nu med att säkra bevis.

– Vi kontrollerar de uppgifter som hon har lämnat. Det är dels det tekniska med att säkra spår som kan styrka brottet. Det kommer att behövas när brottsutredningen ska drivas vidare.

Ingen är gripen eller misstänkt i ärendet ännu".
Citera
2021-08-11, 21:13
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Expressen har en bild där polisen står parkerad på Gjuteribacken vid Landsvägen. Är det thaikrogen eller Tre Bröder som det gäller?
Citera
2021-08-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttKiloKapris
Expressen har en bild där polisen står parkerad på Gjuteribacken vid Landsvägen. Är det thaikrogen eller Tre Bröder som det gäller?

Svårt att säga av bilden, men lägger min röst på thaistället
Citera
2021-08-11, 21:28
Medlem
Citat:
Tre Bröder.
Citera
2021-08-11, 21:28
Medlem
Citat:

Jag gick, ovetandes om situationen, förbi stället där det hade hänt cirka 45 minuter efter det inträffade. Stod tre polisbilar och minst 6 poliser utanför och förhörde gäster på krogen. Det var Tre Bröder. Känner dock inte till mer än så.
Citera
2021-08-11, 21:30
Medlem
Borden och stolarna som man ser på Expressens bil ser ut att tillhöra Espresso House.
Citera
2021-08-11, 21:44
Medlem
Va fortfarande 5 poliser kvar på 3 bröder för 10min sen. Kändes som ett svenskt alkis hak.
Citera
2021-08-12, 00:09
Medlem
AbuserUsers avatar
Rissnefågeln hovrar ovanför centrala Sundbyberg. Noterade ett gäng gapiga sandnegrer ca 1h efter larmet i korsningen Sturegatan Esplanaden. Dom såg nöjda ut!
Citera
2021-08-12, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _mtini_
Va fortfarande 5 poliser kvar på 3 bröder för 10min sen. Kändes som ett svenskt alkis hak.

Dom gångerna jag har passerat där har jag fått samma känsla.
Kvinnor och män i 50 års åldern som är törstiga
Citera
2021-08-12, 08:25
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad.
/ Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto