Citat:
Ursprungligen postat av
sunessensommar
Koklockan är kalibrerad på annat vis denna vecka, det var bara det jag noterade. En sak att byta åsikt, en annan att med emfas gasta över flera inlägg om hur diverse "orakel" blundar för självklarheter för att sedan utan ett uns självkritik (men med en nypa av den sedvanliga självgodheten) bara dagar senare konstatera att det finns en liten möjlighet, utan att särskilt mycket har förändrats. Är det sistnämnda vad du kallar för sunt förnuft saknar jag det nog och det är i så fall ingenting jag sörjer.
Om inte annat vore det klädsamt med en ursäkt till frankkk, som gång efter annan levererar läsvärda inlägg och nyktra analyser i denna och andra sportforumdelar, från din sida.
Vad gäller valla i fristil har jag aldrig påstått att det inte kan finnas skillnader, att jag skulle ha gjort så är bara inbillning från din sida.
Aha..forumets grandmaster snicksnack i farten igen?
Det roar mig.
Vad gäller ditt sista påstående så är det ju en direkt lögnaktig efterhandskonstruktion från din sida.
En vettig frågeställning om varför det är så att skidskyttarna komparatibelt har bättre under laggen än vad längdåkarna har möttes av uberdryg kommentar från din sida att det skulle handla om att man måste lägga på lite eller lite mera fäste vid klassisk skidåkning och att detta skulle förklara alltihop..givetvis så trodde oraklet ifråga,du med andra ord,att det bara är Ni som fattar att det är skillnad i vallning klassiskt jämfört med fristil.
När det felaktiga i detta påpekades,det sammantaget felaktiga..så kneps det käft.
Nu påstår du helt plötsligt att det verkligen föreligger så att det är skillnad ÄVEN vid vallning fristil.
Jag kan sålunda konstatera att ditt första svar på frågan var komplett verklighetsfrånvänt,att det förefaller som du fortfarande saknar förmågan att alls ta till dig den relevanta frågeställningen,att du saknar kunskap om att kunna besvara den initial frågan..och att du dessutom ljuger när det passar dig helt uppenbarligen.
Allt det andra i din post är substanslöst dravvel som dels består av saker som på inga sätt angår dig överhuvudtaget alternativt ett konstaterande av saker redan tidigare sagda samt förklarade.
Det skulle vara klädsamt om det någon gång var annorlunda och du postade något med lite subtans..men icke.
Annat än ett närmast abnormt intresse för om Mona får åka gemensamstart i OS eller inte finns tydligen icke.Jag finner det synnerligen svaga papper för ett självutnämnt orakel alla dagar i veckan och jag kan försäkra dig om att du kommer att svaras som dina posts förtjänas även framgent.
Inget annat som du har på hjärtat raring?
Ut med det bara,så skall jag helt säkert svara på tal!