• 1
  • 2
2006-06-05, 09:16
Medlem
Berberines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack The Ripper
ne va meningen att det skulle va en drog som va lätt att få tag på men så blev det fel osv :P men man ska hälst röka den.

som sagt, det ska va en drog som är lätt att få tag på, inte allt för stark och man ska hällst röka den. sen gör det inget om man hallicunerar(stavningen ?) lite

blå lotus
det änd ajag vet om som iaf några här är nöjda med, själv finner jag den värlkjningslös...
Flugsvamp
yopo, men du får nog se till att exttahera lite 5-meO-DMT då om du vill basea det...

Får man bara fråga vad dina erfarenheter är?
Förlåt mig om jag har fel, men hela inlägget känns imina ögon som att du är mellan 14-16 bast och vill knarka något, fast du inte har någon erfarenhet av halluinogener eller liknande..
Varför vill du promt röka det?
1. dt är farligare än många andra sätt (rök=onyttigt)
2. Det r väldigt ofta vidrigt att röka saker som inte är Tobak/C eller O. Tänk på att det finns mycket om är 30 gånger mer onyttig rök än tobak...

testa kratom annars..
Skön känsla, mysig kropp, sinnerförändrande.
sägs kunnas röka, men funkar ändå bäst oralt.
Citera
2006-06-05, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speedracer
Dessutom kanske man inte har lust att beblanda sig med kriminella personer. Till slut står man där med en helt ny umgängeskrets där knarket flödar och där inga gränser finns... Ni vet ju säkert själva hur det kan gå.

Ja det är ett helsike det där.
Darför jag odlar mitt eget och använder droger som är lagliga att få tag på för det mesta när jag verkligen vill flumma
Citera
2006-06-05, 11:18
Awaiting Email Confirmation
draes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman
Pfft, det är väl ändå lite skitsnack? Jag får fortfarande inte tag i det och jag har ändå försökt en del.
Beror väl var du bor. Men oftast är det ju riktigt enkelt. Du kanske bara haft lite otur?
Citera
2006-06-05, 16:05
Medlem
....

tycker också hasch är sjukt lätt att få tag på men som sagt det varierar la vart man bor osv..

vi har nån växt hemma som heter guldregn eller träd rättare sagt.. har sett att den är väldigt giftig mm men om man tar små doser borde det la hända något nån som vet nått om de vill direkt inte testa om man bara ligger o spyr ellr mår dåligt i x antal dagar ...
Citera
2006-06-06, 03:02
Medlem
Resistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman
Pfft, det är väl ändå lite skitsnack? Jag får fortfarande inte tag i det och jag har ändå försökt en del.
Absolut inte. Här är det väldigt enkelt att få tag på röka. Ja, även andra droger om man vill ha det.

I vilken region bor du?
Citera
2006-06-06, 04:39
Medlem
Potatisblad.

Vit näckrosblomma. Rykten säger att den ska vara som blå lotus.
Citera
2006-06-07, 20:29
Medlem
SkeweDs avatar
Hur kan folk lyckas med att aldrig ha hittat cannabis?

Jag bor numera i jönköping och det kommer fan till och med fram folk ibland och frågar om man villa ha grönt eller nåt...

Men gå på nån större fest eller kolla runt med polare så hittar du garanterat
Citera
2006-06-07, 21:29
Medlem
Toasts avatar
En lätt drog..
Som man kan röka...

Ne jag har ingen aning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera