2021-08-15, 14:38
Medlem
Grums r sorgligt nog p vg att g om Kronoparken som toppkandidat till att bli Vrmlands frsta socialt utsatta omrde. rjng ligger p en sker tredje plats.
Citera
2021-08-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intepersonligt
Skulle kunna vara. Vet inte om namnen p de 2 som bor i villan stmmer som jag ftt hra.
R*s3n
Joha**2on

Stmmer bra de ! handlar om utpressning och inget annat
/ Rosn
Citera
2021-08-15, 17:21
Medlem
Mlsgande sjlv som r med och skriver? Kan du informera oss?
Citera
2021-08-15, 17:38
Medlem
Jaa precis , jag kan neka eller bekrfta vissa saker . Men som ni skert frstr s r jag/vi under ett vldigt grovt hot som gr att jag varken kan eller vill skriva allting hr. Jag vet att dom inblandade lser allt som skrivs hr , men ni har ju mitt namn och kan dr med kontakta mig privat !
Citera
2021-08-16, 09:44
Medlem
Kan det ha att gra med er egen livssituation de senaste ret?
Citera
2021-08-16, 12:49
Medlem
Men det hrr r vntat,,det dom r s himla konstigt att mlsgande ens fortfarande r vid liv s mnga dom "hotat" samt btfllt s lgt nere som i ldrarna som 15 r,, han anvnder sig av mc organisationer i Karlstad fr att stte hot i folk ,,han hotar med deras namn och att hann ska skicka dessa grabbar p dom personer/na som r skyldig elr int kan betala I tid"Mannen" r knd sedan tidigare mycke knd i sin hemort och hlor runtom fr att stta skrck i minderriga och tjejer specefikt!.!.
Citera
2021-08-16, 14:11
Medlem
Lter som att det blivit trassel i drogfrsljningen.

Mjligtvis att karma knackat p
Citera
2021-08-16, 14:18
Medlem
Kan nog vara s. De misstnkta verkar vara slppta sedan ngra dagar tillbaka.
Senast redigerad av Intepersonligt 2021-08-16 kl. 14:24.
Citera
2021-08-16, 15:58
Medlem
Min sambo har ingen koppling till ngot mc-gng och har heller aldrig haft . sen finns de ingen som helst sanning i resten av inlgget heller . Vilket gr att jag drar slutsattsen att de r ngon som hnger i samma gng med grningsmnen som redan hittat hit . Hittills s har jag hrt 5 olika anledningar till varfr detta ska ha hnt , men ni fr frga mig vidare om de privat !
Citera
2021-08-16, 16:37
Medlem
Anvnder man hot sjlv i vardagen fr man kanske rkna med lite paj tillbaka ? Ja syftar p om man ska hova in pengar frn hger och vnster fr droger som man ltit folk krita s kanske man ngongng trampar ngon p trna och det kan uppst hot frn andra hllet ox. Inte helt otnkbart iallafall. Sen kanske det inte alls r motivet denna gng fr det vet nog ni bst sjlva.
Citera
2021-08-16, 19:26
Medlem
Neej han r int i mc miljerna,, men hann har hotat flera stycken genom at anvnda klubbens namnn,,, och helst sdanna somm r nyaa i eran bransch.!.! Har bott i grumss stre delen av mit ungomslivv s veet myket genom mina vner ock harr en barndomsvnn som jobbar inoom mklarvrldeen,,, "eko" synndes frr et tag seen med ngoon kndiis soom dyckt up p sennare r ngon "BERKAN" min nrmmsta vn saa at han r hema efter en lng sjukhusviistelse eftr OD,, BERKAN va meed en tjeej av en stre kalibber som sldkap!.!.!
Citera
2021-08-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joevl84
Neej han r int i mc miljerna,, men hann har hotat flera stycken genom at anvnda klubbens namnn,,, och helst sdanna somm r nyaa i eran bransch.!.! Har bott i grumss stre delen av mit ungomslivv s veet myket genom mina vner ock harr en barndomsvnn som jobbar inoom mklarvrldeen,,, "eko" synndes frr et tag seen med ngoon kndiis soom dyckt up p sennare r ngon "BERKAN" min nrmmsta vn saa at han r hema efter en lng sjukhusviistelse eftr OD,, BERKAN va meed en tjeej av en stre kalibber som sldkap!.!.!

Finns ingen som helst sanning i dehr , utan om du ens tnker p rtt person s har du antagligen bara pratat med grningsmnnen som vill svartmla honom . Alla som knner EKO mer n till namnet vet att han aldrig har ltit ngot hamna i hnderna p minderriga .Och med tanke p vad jag har hrt om dig s skulle kommentarerna kunns vara din sjlvbiografi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in