• 3
  • 4
2021-08-13, 18:01
Medlem
Det är inte alla onlinespelbolag som limiterar framgångsrika spelarna utan det gäller först och främst för stora internationella spelbolag. Som sagt, i Serbien limiterar de absolut inte. Det är till och med tekniskt omöjligt för om de limiterar mitt spelkonto online, då går jag till spelombudet och lämnar kupongen anonymt.
Det är också ytterst tveksamt att Svenska Spel och Norsk Tipping limiterar vinnande spelare, jag har inte sett någon bevis för detta.
Citera
2021-08-13, 22:47
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultravox75
Det är inte alla onlinespelbolag som limiterar framgångsrika spelarna utan det gäller först och främst för stora internationella spelbolag. Som sagt, i Serbien limiterar de absolut inte. Det är till och med tekniskt omöjligt för om de limiterar mitt spelkonto online, då går jag till spelombudet och lämnar kupongen anonymt.
Det är också ytterst tveksamt att Svenska Spel och Norsk Tipping limiterar vinnande spelare, jag har inte sett någon bevis för detta.

Svenska Spel limiterar inte, det kan jag gå i god för, jag hade varit limiterad för länge sedan om så var fallet, jag är tokflaggad dock.
Citera
2021-10-03, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Alla onlinespelbolag limmiterar spelare som vinner i längden, det är ingen nyhet.

Det finns ju personer/grupper som hela tiden är på jakt efter folk som är villiga att sälja sina spelbolagskonton. Ju mer minus en person ligger, desto bättre betalt får han.

Det är för att det tar längre tid för ett spelbolag att limma ett konto som ligger 50-60k back men som plötsligt börja få gröna siffror.

Spelbranchen är smutsig.

Det fanns en viss förhoppning om att limiteringar skulle upphöra/minska iom den nya lagen, men så har det inte blivit. Jag tror nog du får ställa in dig på att ditt konto på Expect är "dött".

Om du låter en vän skapa ett konto eller om du själv gör ett nytt konto på en annan sida så finns det en hel del tips online om hur man kan agera för att fördröja bolagens begränsningar.

Betfair spelbörs limiterad inte.
Citera
2021-10-03, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Betfair spelbörs limiterad inte.

Där slipper man problem, Betfair får ju sin procent utan att förlora pengar på spelbörsen. Men deras bettingsida limiterar precis som dom andra.
Citera
2021-10-03, 15:27
Medlem
Conams avatar
Hade du varit speltorsk hade det varit fritt fram, finns tråd om det! Typ nåt år sedan jag såg den,
Men snuva spelbolag på deg ajajaj
Citera
2021-10-03, 19:24
Bannlyst
Svar ja

Jag har spelat på totalt 13 olika konton. 13 olika vänner och vänners vänner

Varsågod

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...seFlexbox=true

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ent-djavulskap
Citera
  • 3
  • 4