Citat:
Ursprungligen postat av Uma-Ness
Nästan all droger gör ju en hög, det vet ju till och med en fem åring men vilken drog blir man MEST hög av?
Om du inte vet så berätta vilken du tror
helt klart beror det ju på i vilka mängder och vad man blandar med men om jag ska svara på frågan från egen erfarenhet så får det bli följande:
Extacy i rikliga mängder, man kommer in i en helt annan värld av massor av xtc....som en drömvärld kan man säga.
en gång, för att dra ett exempel bara, så hade jag knaprat 6st mitsis på spiral bar vid IP pavlova i Prag, tjeckien. Jag vart så jävla väck att jag var tvungen att gå och sätta mig i ett chillrum i en soffa för att varva ner lite
käken går ju i ett som om man hade cp-smasmer plus att ögonen kollar kors och tvärs och är stora som tefat så man ser ju onekligen rätt utfreakad ut om du frågar mig...
Iaf, när jag sitter där i soffan så börjar jag snacka med en snubbe som sitter bredvid en lång jävla konversation om allt mellan himmel och jord fast ändå inte ett skit. Plötsligt avslutar jag en mening och märker då att jag hör vad jag säger själv, alltså jag hör att jag pratar rätt ut och eftersom jag tror att jag suttit och pratat med den här snubben i typ en kvart så blir det ju lite skumt, speciellt då jag kollar lite närmare på snubben som faktiskt sitter och sover...
Då fatta jag att det va en "E-dröm" och tyckte det var rätt coolt.
Men allra bengast blir man väl faan på svamp iaf, jag skrattar alltid så mkt på svamp att det alltid slutar med krämpor i kindmusklerna pga allt skrattande...
Roligaste upplevelsen var på ett båtparty i amsterdam, jag o en snubbe hade käkat svamp och en bulgarisk snubbe kommer in med en spegel och börjar rada upp linor då min polare utbrister; Nej för faan, så jävla mycket vill inte jag ha...Bulgaren kollar lite skumt och säger; -Hallå...det är inte ens till dig.
hahaha, jag tror vi låg vikta i typ en halvtimme av skratt men blev tillslut utslängda av alla tjackisar som ju blev nojjiga av vårat ihärdiga skrattande förmodligen..
Och när vi kommer ut från båten så sitter det en stor jävla häger och kikar på oss, det var lixom droppen...har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv som jag gjorde den gången...
mvh