2021-08-09, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpentsEgg
Om du inte svarar ja på den hypotetiska frågan så är du värre än CNN.
Märkligt att du ställer Trump och Clinton som jämlikar
Citera
2021-08-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Apropå godtrogen, du tror inte att du är lurad här?

Jag har inte hävdat varken det ena eller det andra. Men anta nu hypotetiskt att datan är äkta. Då vill jag att det ska avslöjas, ja. Världens tyngsta demokrati styrs då inte av folket, utan av någon utifrån.
Senast redigerad av TheSerpentsEgg 2021-08-09 kl. 23:08.
Citera
2021-08-09, 23:22
Medlem
siisters avatar
Citat:
Om du inte svarar ja på den hypotetiska frågan så är du värre än CNN.

Jag anser att brott ska anmälas direkt och att personer som sitter på bevis ska lämna in allt dom har i samband med anmälan.

Tycker du att personer som har bevis för ett brott ska strunta i att anmäla saken till myndigheter och istället presentera allt under en show sju månader senare?
Citera
2021-08-09, 23:28
Medlem
Arizona har nästan avslutat en audit där demokraterna forfarande vägrar lämna ut maskinerna och routrar. Demokraterna vägrar även lämna ut kopia på hårdiskarna. Det är en rättslig process nu.

Kan det vara så att Lindells data kan kontrolleras mot maskinerna?
Citera
2021-08-09, 23:29
Medlem
siisters avatar
Citat:
Arizona har nästan avslutat en audit där demokraterna forfarande vägrar lämna ut maskinerna och routrar. Demokraterna vägrar även lämna ut kopia på hårdiskarna. Det är en rättslig process nu.

Kan det vara så att Lindells data kan kontrolleras mot maskinerna?

Mike Lindell har frivilligt medverkat på CNN, du ska inte lyssna på någonting han säger! Det är bara underhållning han håller på med.

Citat:
Jo men CNN (ClintoN Network) ska du inte lägga någon vikt vid. De skulle inte avslöja valfusk mot trump om de så hade hela caset klappat och klart i byrålådan.
Citat:
CNN är som ETC blandat med en ding ding värld. Kan dock ses för ren undehållning.
Citera
2021-08-09, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag anser att brott ska anmälas direkt och att personer som sitter på bevis ska lämna in allt dom har i samband med anmälan.

Tycker du att personer som har bevis för ett brott ska strunta i att anmäla saken till myndigheter och istället presentera allt under en show sju månader senare?

Hur vet du att han inte anmält? OM Lindells data är korrekt så är delar av myndigheter dock involverade. Hade aldrig kunna skett annars.
Citera
2021-08-09, 23:43
Medlem
Datan släpps imorgon och på onsdag, varken Ding ding värld eller CNN har sett den.
Citera
2021-08-09, 23:56
Medlem
siisters avatar
Citat:
Hur vet du att han inte anmält? OM Lindells data är korrekt så är delar av myndigheter dock involverade. Hade aldrig kunna skett annars.

Varför svarar du med en motfråga? Tycker du att personer som har bevis för ett brott ska strunta i att anmäla saken till myndigheter och istället presentera allt under en show sju månader senare?
Citera
2021-08-10, 00:03
Medlem
siisters avatar
Citat:
Datan släpps imorgon och på onsdag, varken Ding ding värld eller CNN har sett den.

I intervjun pratar Mike Lindell med reportern från CNN om bevis han skickat till CNN. Men du tror att Mike Lindell ljuger eftersom han medverkar i CNN?
Citera
2021-08-10, 00:43
Medlem
Citat:
I intervjun pratar Mike Lindell med reportern från CNN om bevis han skickat till CNN. Men du tror att Mike Lindell ljuger eftersom han medverkar i CNN?

Okej nu har du tjatat om CNN i alla inlägg.
Och här har du Lindells svar till CNN. Han går igenom i detalj det är 47 min långt. Så se och njut.

https://xyz.frankspeech.com/tv/video...ds-cnn-article
Senast redigerad av TheSerpentsEgg 2021-08-10 kl. 00:46.
Citera
2021-08-10, 01:06
Medlem
siisters avatar
Citat:
Okej nu har du tjatat om CNN i alla inlägg.
Och här har du Lindells svar till CNN. Han går igenom i detalj det är 47 min långt. Så se och njut.

https://xyz.frankspeech.com/tv/video...ds-cnn-article

Hur står det till med minnet? Diskussionen började med att jag svarade på ditt påstående "Finns media som försökt debunka detta med olika påståenden men deras experter som kanske inte är experter på just detta har inte ens haft tillgång till någon data"
(FB) Allt om Mike Lindell’s Cyber Symposium (USA-valet) den 10-12 augusti

Ditt svar på det var att ifrågasätta CNN. Eftersom Mike Lindell frivilligt medverkade i tv-versionen av en ding ding värld så kan vi inte ta Mike Lindell på allvar. Varför ska jag se på en 47 minuter lång video med en person man inte ska lyssna på?

Citat:
Jo men CNN (ClintoN Network) ska du inte lägga någon vikt vid. De skulle inte avslöja valfusk mot trump om de så hade hela caset klappat och klart i byrålådan.
Citera
2021-08-10, 01:15
Medlem
Citat:
Hur står det till med minnet? Diskussionen började med att jag svarade på ditt påstående "Finns media som försökt debunka detta med olika påståenden men deras experter som kanske inte är experter på just detta har inte ens haft tillgång till någon data"
(FB) Allt om Mike Lindell’s Cyber Symposium (USA-valet) den 10-12 augusti

Ditt svar på det var att ifrågasätta CNN. Eftersom Mike Lindell frivilligt medverkade i tv-versionen av en ding ding värld så kan vi inte ta Mike Lindell på allvar. Varför ska jag se på en 47 minuter lång video med en person man inte ska lyssna på?

Mike Lindell tycker sågning är bättre än tystnad därför CNN. Lyssna nu på svaret Lindell ger till CNN imorgon när du är pigg.

Ska bli spännande imorgon faktiskt. Ha en trevlig kväll.
Senast redigerad av TheSerpentsEgg 2021-08-10 kl. 01:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in