2021-08-08, 12:53
Medlem
WhySoBorings avatar
Hej på er,

Jag skulle behöva lite råd från er mer kunniga. Min sambo är intresserad av en Smartklocka eller aktivitetsarmband som skall kunna användas för att räkna steg, ta puls, etc. Behöver inte vara någon med alla funktioner, men gärna en som gör pålitlig mätning och om det finns andra roliga finesser på den är det bara ett plus.

Priset skall helst inte heller överstiga 1000 SEK då det mest är för att testa och se om det är något som kommer till användning.

Uppskattar alla tips / erfarenheter vad det gäller köp av detta slag. Om ni själva tycker att en funktion är något som man "måste" ha och man behöver gå upp lite i pris får ni gärna motivera det.

Nuvarande telefon är förövrigt en Iphone, men kan komma att bytas till en Android. Vore alltså bra om den fungerar bra med båda operativ. Men annars Iphone först och främst.

Tack på förhand för hjälpen!
Citera
2021-08-08, 13:01
Medlem
Är tyvärr inte särskilt haj på smart watches, men klockor generellt är mitt stora intresse. Men för att svara på din fråga, så är det föga icke troligt att du hittar en BRA smart watch under en tusing, möjligtvis beggad eller kina grej ifrån amazon/eBay o diverse..
Citera
2021-08-08, 13:49
Medlem
WhySoBorings avatar
Sökt runt lite och lutar åt att testa Amazfit Bip U Pro. Kostar 790 SEK och har rätt så mycket funktioner för prislappen. Av betygen som finns verkar den även vara helt okej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in