• 3
  • 4
2021-11-14, 23:50
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Kände många som tog benso när de skulle begå brott och våldshandlingar. Men oftast slutade med att de blev så flöddrade att de helt enkelt somnade. Eller som de gick för några jag kände som skulle kräva in en skuld av en kille. Först så skulle det ju ätas en massa benso så att de skulle få mod till att kunna göra något, en av killarna åt kanske för mycket, för han började att kaxa mot sin kompis som han skulle driva in skulden med. Han höll på att kaxa och retas hela kvällen tills kompisen fick nog klippte till honom. Sedan började de två bråka sinsemellan och det hela slutade med att ena killen jagade den andra med en yxa och andra beväpnade sig med ett aluminium basebollträ. Och killen som var skyldig dem klarade sig nog undan.

Själv så har tagit tjack många gånger när jag varit ute på stöldturné i ungdomens dumma dar. Fick bra energi och tuffade till mig med tjacket hjälp.
Citera
2021-11-15, 18:11
Bannlyst
Hade snortat ladd eller tagit metamfetamin, nu begår ju jag inte brott iofs. Men om.

Ladd gör ju ofta att man skiter i alla andra och bara bryr sig om sig själv. Egoistiskt att ha trekant med två tjejer i fyra timmar och bara tänka på att man själv har det skönt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in