2021-08-06, 22:14
Medlem
Byxorna visar ju nästan allt. Fortsätter det såhär spelar de ju snart i bara trosor. Man ser ju dör fan nästan fittorna på dem.
Nä tacka vet jag när de fick låna herrarnas kläder så det såg ut som de sprang runt i tält.
2021-08-06, 22:16
Bannlyst
Det är bara degenererade amerikanskor (Kanada) som håller på så. Inte våra svenskor tack och lov.
2021-08-06, 22:29
Medlem
PommesOchKebabs avatar
TS verkar vara en minderårig incel eller möjligtvis blatte. De har som männen, ''byxorna'' slutar en några centimeter ovanför knäna. Så är det i klubbfotboll också. Ska du inte grina över det att man nästan kan se kuken svinga förbi? Eller det är väl det du hoppas ditt homo. Man känner sig ''friare'' med shorts som inte går över knäna.

TS ditt jävla mongo.

// PoK
2021-08-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
TS verkar vara en minderårig incel eller möjligtvis blatte. De har som männen, ''byxorna'' slutar en några centimeter ovanför knäna. Så är det i klubbfotboll också. Ska du inte grina över det att man nästan kan se kuken svinga förbi? Eller det är väl det du hoppas ditt homo. Man känner sig ''friare'' med shorts som inte går över knäna.

TS ditt jävla mongo.

// PoK

Några cm ovanför knäna? Varför kommenterar du när du uppenbarligen inte sett en enda match?
Varför undertecknar du med PoK? Ser extremt efterblivet ut😃
2021-08-06, 22:37
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Några cm ovanför knäna? Varför kommenterar du när du uppenbarligen inte sett en enda match?
Varför undertecknar du med PoK? Ser extremt efterblivet ut😃

Tittade på matchen idag och inget jag tänkte på ''oj dom har ju nästan ingenting på sig, visa fittan nu då!''
Men så klart finns det arga oskulder som dig som runkar åt detta men hatar på det här för att få ryggdunkar utav andra incels.

På tal om efterblivet, din trådstart framställer dig som ett äckligt litet cp barn som runkar med sin systers trosor.

// PoK // PoK // PoK

E: Du svarade inte på något om männen? Så antar att du hoppas på att få se en svingande kuk i framtiden.
2021-08-06, 22:40
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag noterade också detta, att shortsen har blivit väldigt korta i detta OS. Men jag klagar inte. Jag gillar det - brunbrända och tränade kvinnoben.
2021-08-06, 22:41
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kovid19
Byxorna visar ju nästan allt.

Tror minsann att farbror blandar samman Fotboll med Beachvolleyboll.
2021-08-06, 22:58
Medlem
Farbaute666s avatar
Om någon tycker att fotbollsshortsen är för korta, så titta _inte_ på damernas 100 - 400 meter, eller beachvolley.

Där kan jag verkligen förstå vissa atleters invändningar mot att vara tvungna att bära vissa kläder (med specificerade mått) under OS.

Fotbollsdamerna visar väl "lagom" mycket?
2021-08-06, 23:23
Avslutad
Citat:

TS ditt jävla mongo.

Du lät dig provoceras av en tramsig trådstart, vilket är förståeligt. Men jag är rätt säker på att shortsen - som andra också noterat - är kortare än männens, och har blivit kortare på senare år. Bara googla lite på landslagsställ, även överdelarna brukar vara lite figursydda, tror jag.

Men skillnaden är sannerligen inte stor. Och jag kan inte ta gift på det heller.

Citat:
// PoK

//FK
2021-08-06, 23:32
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Du lät dig provoceras av en tramsig trådstart, vilket är förståeligt. Men jag är rätt säker på att shortsen - som andra också noterat - är kortare än männens, och har blivit kortare på senare år. Bara googla lite på landslagsställ, även överdelarna brukar vara lite figursydda, tror jag.

Även männens matchställ har förändrats genom åren åt såväl ena som andra hållet. Det är bara att kolla från t ex 60-talet och framåt.
2021-08-06, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Även männens matchställ har förändrats genom åren åt såväl ena som andra hållet. Det är bara att kolla från t ex 60-talet och framåt.

Det stämmer förstås. Såg bra ut på Maradona, mindre klädsamt på basketgiganterna. Även tennisshortsen var korta som boxershorts fram till 90-talet, typ.

Frågan om det modet nånsin kommer tillbaka. Man kan se lite kortare shorts nuförtiden (på män, då), men inte i närheten av 80-talets glansiga Adidasbrallor.
2021-08-07, 00:02
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Det var som att se kossor springa på grönbete.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in