2006-06-03, 19:03
Bannlyst
Hejsan! Har en fråga som jag vore tacksam om nån lite mer kunnig kunde svara på. Var rätt nyligen utomlands(bali) Och där nere så vimlar det med grymt sexiga brudar. Hamna i säng med en snygg sak som jag antar var en hora Hade först bara tänkt att bli avrunkad men jag kunde omöjligt låta bli att knulla henne lite med gummi. Fast knullade bara några minuter och sprutade på hennes mage. Alltså inte i henne + att jag hällde vatten i kondomen efter och den läckte inte så där borde det vara säkert. Men problemet är att jag pullade henne i början och dagen efter så såg mot min fasa att jag hade ett litet sår under nageln. Dock inte blödande. Nån som vet hur stor risken är att man har fått hivvan??Har haft lite ont i halsen idag och det är en symptom på hiv Vore väldigt tacksam för svar

Med rädda hälsningar Slader
Citera
2006-06-03, 19:04
Medlem
Strifes avatar
Risken är typ 8 på en 10 skala. Good Job.
Citera
2006-06-03, 19:06
Moderator
Ruskigbusss avatar
Suck.

1. Gå och testa dej. Det är ju omöjligt för någon, inte ens Saida, att via ett forum diagnosticera sånt här.

2. HIV ger inga symptom. HIV kan ge AIDS som inte heller har några symptom. Däremot så medför AIDS att ens immunförsvar är åt helvete, så man drar på sej alla möjliga och omöjliga andra sjukdomar, den ena jävligare än den andra. Dessa har symptom.

Så ont i halsen kan vara vad fan som helst. Därför rådet i punkt 1.
Citera
2006-06-03, 19:06
Bannlyst
du kan nog vara rätt lugn, om det är som du säger att det inte var ett blödande sår...
Citera
2006-06-03, 19:12
Medlem
I_O_Us avatar
Leker man med elden får man räkna med att bli bränd.
Citera
2006-06-03, 19:16
Medlem
Läskigs avatar
Jag skulle satsa en stor del av mina pengar på att du är fri från HIV om det var möjligt, du behöver inte oroa dig, fast bäst är helt enkelt att gå och testa dig om du nu känner dig orolig...
Citera
2006-06-03, 19:19
Medlem
I_O_Us avatar
Sätter man på fnask i U-länder får man liksom skylla sig själv lite.
Citera
2006-06-03, 19:20
Medlem
CDPs avatar
Det är lugnt, så länge du inte har ont i halsen.

http://www.torrentspy.com/torrent/610689/Bruce_Springsteen_Street_of_philadelphia_MusicVide o_Mpg2_DVD_RIP_rar
Citera
2006-06-03, 19:22
Medlem
DAGGER[X]s avatar
vänta tills 60 dagar efter det inträffade och gå till din lokala hud/könsklinik och ta ett blodprov, brukar ta en vecka innan man får tillbaks resultatet.
om du verkligen var HIV positiv p.g.a. en fingerpullning skulle jag bli väldigt förvånad.
Citera
2006-06-03, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strife

Ok då känns det mycket bättre
Citera
2006-06-03, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strife

Ok då känns det mycket bättre
Citera
2006-06-03, 20:37
Medlem
vad jag har fattat det som så ska man insjukna som en "kraftig förkylning" 1-2 veckor efter samlanget" för att sen bli bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in