2021-08-06, 17:21
Bannlyst
Det här är ett fenomen jag alltid stött på. Mer regel än undantag. Du kan till exempel se en WT-morsa med sina små mulattungar. Hon använde genomgående ett grovt språk och pratade aggressivt med sina barn (speciellt om barnen är mulatt-döttrar). Detta såg jag vid busshållsplatsen. Hon höll på att skrika på en dam som cyklade förbi och sa till sina döttrar "faan ska hon köra på oss eller?" trots att hon plingade i god tid och cyklade väldigt sakta.

Några timmar senare när jag är på väg hem så sitter jag vid vänthallen vid en pendeltågsstation när jag ser ännu en WT-morsa med mjukisbyxor och sin rasblandade dotter. Helt plötsligt skriker hon på spärrvakten på grund av något ungefär som "Du har fan ett jävla jobb, ska det vara så jävla svårt att hålla dörren öppen"?
Citera
2021-08-06, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Det här är ett fenomen jag alltid stött på. Mer regel än undantag. Du kan till exempel se en WT-morsa med sina små mulattungar. Hon använde genomgående ett grovt språk och pratade aggressivt med sina barn (speciellt om barnen är mulatt-döttrar). Detta såg jag vid busshållsplatsen. Hon höll på att skrika på en dam som cyklade förbi och sa till sina döttrar "faan ska hon köra på oss eller?" trots att hon plingade i god tid och cyklade väldigt sakta.

Några timmar senare när jag är på väg hem så sitter jag vid vänthallen vid en pendeltågsstation när jag ser ännu en WT-morsa med mjukisbyxor och sin rasblandade dotter. Helt plötsligt skriker hon på spärrvakten på grund av något ungefär som "Du har fan ett jävla jobb, ska det vara så jävla svårt att hålla dörren öppen"?

De växer upp med en ensamstående förälder och måste själva lära sig livets hårda skola.
Citera
2021-08-06, 17:31
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
De är skadat gods, de får inget annat än en neger och negern har nästan alltid tagit till flykten när det blev ett barn av det hela.

De är med andra ord jävligt arga på livet överlag, kvinnor förväntar sig alltid att de ska få allt, sen slutar det med en negerbastard/arabbastard och du tvingas leva i något efterblivet ghetto. Sen fortsätter de skaffa fler barn med fler flyktande fäder.

Omgivningen inklusive rasbastarden får ta skiten för skräpmorsans taskiga livsval.

Inte svårare än så tror jag.
Citera
2021-08-06, 17:33
Avslutad
Haha, jag har aldrig reflekterat i dessa tankebanor, men ju mer jag tänker efter så stämmer det… åtminstone i min bekantskapskrets.
Citera
2021-08-06, 17:39
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det är väl inte så konstigt, dom har insett vilken sits dom satt sig i och kommer få leva hela livet i. Man ser samma fenomen bland alla som har "rätt" åsikter, deras undermedvetna vet hur fel dom har men dom fortsätter ändå vilket i sin tur får dom att må ännu sämre och bli utåtagerande varpå dom blir hatiska. Hat är nutidens normala.
Citera
2021-08-06, 17:41
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal

Det är jobbigt att vara ensamstående (pappan är alltid frånvarande), och de har antagligen någon mental nedsättning som gör dem högljudda.
Citera
2021-08-06, 17:50
Medlem
Alonens avatar
När kvinnan inser vad det kostade att bli i lag med en blatte, får hon tokspel… Hele livet trashat…
Citera
2021-08-06, 17:51
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det är jobbigt att vara ensamstående (pappan är alltid frånvarande), och de har antagligen någon mental nedsättning som gör dem högljudda.

Brist på förstånd redan från början skulle jag säga. Normala kvinnor är väldigt rädda om sina barn av naturlig anledning. Nästan för försiktiga så barnen blir bortskämda egoister utan uppfostran.
Citera
2021-08-06, 17:58
Medlem
FancyTarsier0s avatar
Nu vet jag ju iofs inte om dom är speciellt argsinta av sig. Men om så vore fallet kan jag tänka mig att det är pga alla dryga människor dom har att göra med dagligen.

Invandrare som tror det är fritt fram och idiot svenssons med sina dömande ögon.

Något i den stilen.
Citera
2021-08-06, 18:00
Medlem
Custom_mades avatar
Jag tror det har att göra med dålig impulskontroll.

Håller med om att rasblandade morsor är jävligt aggressiva.

Det är nog ett mindervärdeskomplex dom har som dom delar med våra bruna vänner, därför hamnar dom tillsammans också.

Såg senast igår en morsa med två mulattungar som stod och skrek och hade sig, sprang runt i affären och gormade... stackars ungar säger jag bara, dom såg ut som UFON, "varför beter sig mamma såhär".

Helt klart psykiska problem inblandat iaf.
Citera
2021-08-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Jag tror det har att göra med dålig impulskontroll.

Håller med om att rasblandade morsor är jävligt aggressiva.

Det är nog ett mindervärdeskomplex dom har som dom delar med våra bruna vänner, därför hamnar dom tillsammans också.

Såg senast igår en morsa med två mulattungar som stod och skrek och hade sig, sprang runt i affären och gormade... stackars ungar säger jag bara, dom såg ut som UFON, "varför beter sig mamma såhär".

Helt klart psykiska problem inblandat iaf.

Jag skulle säga ADHD. Kvinnor med ADHD är impulsiva och kan säkert skaffa barn utan att tänka på familjens och barnens bästa. Naturligtvis kommer denna ADHD att gå i arv, både socialt och genetiskt.
Citera
2021-08-06, 18:17
Medlem
Bajslukts avatar
För att det är vita kvinnor med "daddy issues" eller dylikt, som avlar sig med svarta.

Att de svär, lever ett luffigt liv och skaffar barn med negrer (gärna flera olika pappor) är för att de inte hade en far som visade vägen. Resultatet blir en vuxen kvinna utan disciplin, respekt, självförtroende eller en sund syn på livet och framtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in