2021-08-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Bra det! Jag har fått rejäl nöja över den generella vårdens okunskaper. Fick lov att utbilda både min psykiatriker och neurolog (har troligt bestående nervskador pga att de inte behandlade mina brister i tid).
Hur gick det sen? Har du fått rätt behandling?
Citera
2021-08-05, 23:34
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qanty
Hur gick det sen? Har du fått rätt behandling?
Nej, de fattar fortfarande inte. Jag får beställa vitaminer från Tyskland eftersom de inte vill ge mig vad som behövs, men opiater kastar de gärna efter mig. Helt retarderade.
Citera
2021-08-05, 23:42
Medlem
some-timess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qanty
Jag är också snart syrra faktiskt dock tycker jag vi fått bristfällig kunskap inom just psykofarmaka tyvärr.
Förstår att det kan ge ''skeva'' resultat om man dricker alkohol men jag tänkte nu utifrån ett nyktert tillstånd.
Tack! Gratulerar till din kommande legitimation, jo det finns många områden kring olika preparat, och sannolikt finns det precis som du säger "bristfällig kunskap" det senare styrs upp av kompetens när du/man jobbar med din profession. Min erfarenhet om just det som tråden och inlägget handlar bland annat om har endast skett en gång, mitt jobb är för övrigt inte inom vården, men den kan vara stressat då det är 24/7,jobb, men fysisk aktivitet och upplevelser är det bästa lösningen åtminstone,för mej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in