• 1
  • 2
2021-08-06, 12:52
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är precis som du säger inte ett särskilt bra begrepp då betydelsen skiftar stort. Jag skulle definitivt inkludera oralsex i "vanilj", det känns som en i dag självklar sak.
Aa, glömde såklart oralt, du har helt rätt i övrigt!
Citera
2021-08-06, 12:56
Medlem
f30malmos avatar
Vad exakt har du sagt? Om någon sagt att de enbart gillar vaniljsex som inledande diskussion hade jag nog också dragit mig undan. Det betyder inte att jag inte kan tänka mig vaniljsex, utan på vilka värderingar jag lägger i en person som säger det inledningsvis.

I de flesta relationer skulle jag tro att man varierar, men har s.k. vaniljsex i störst utsträckning.
Citera
2021-08-06, 13:40
Medlem
swebarbs avatar
vadå ville dom ha analt eller bara? säg nej då ? vad är problemet.. låter som skadade tjejer som tittar för myclet på porr
Citera
2021-08-06, 20:40
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Varför skulle man inte kunna veta det?

Du kanske kan se in i framtiden men jag kan då inte veta vad framtida folk kommer att gilla. Å det var så jag menade med mitt svar till TS. Kan hända att jag inte riktigt förstod vad TS menade.
Citera
2021-08-13, 09:24
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Du kanske kan se in i framtiden men jag kan då inte veta vad framtida folk kommer att gilla. Å det var så jag menade med mitt svar till TS. Kan hända att jag inte riktigt förstod vad TS menade.

Ah, min hjärna har fan ruttnat sönder av tinder och dylikt. Tänkte att det är väl klart att man kan prata om sex med nån man chattar med innan man träffas, men tänkte inte på att du menade totala främlingar. :p
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in