2006-06-18, 00:33
Bannlyst
Väldigt bra rapport. Nu blev man ju själv lite sugen, läste igenom allting så det blir 5/5 !

OT:
Vad är chansen att må illa/börja kräkas o.s.v på svamp? Har aldrig testat. Bara en snabb och rak fråga.
Vill gärna uppleva det som trådskaparen gjorde, eller liknande
Citera
2006-06-27, 17:43
Medlem
Sveinis avatar
och åkte upp en bit för att skymta guds ansikte. Men när jag började ana hakan så såg jag bara en stor, ful och knottrig pung!

skratta oavbrutet för att sedan gå runt i minst en timme o halvflina åt de där :P oerhört bra rapport :P 5/5
Citera
2006-06-28, 17:34
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Väldigt bra rapport. Nu blev man ju själv lite sugen, läste igenom allting så det blir 5/5 !

OT:
Vad är chansen att må illa/börja kräkas o.s.v på svamp? Har aldrig testat. Bara en snabb och rak fråga.
Vill gärna uppleva det som trådskaparen gjorde, eller liknande
Illamående blev jag, dock väldigt väldigt lite. Chansen att man skall spy eller att man skall må så dåligt att man störs av det är nog inte så hög. Jag totalspydde på HBW och har mått illa av det mesta. Det är inte värre än en medelstark fylla, i illamående alltså. Iallafall inte på 2 gram Du behöver nog inte vara orolig över att illamåendet skall vända på en eventuell tripp
Citera
2006-06-29, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chemeleon
Illamående blev jag, dock väldigt väldigt lite. Chansen att man skall spy eller att man skall må så dåligt att man störs av det är nog inte så hög. Jag totalspydde på HBW och har mått illa av det mesta. Det är inte värre än en medelstark fylla, i illamående alltså. Iallafall inte på 2 gram Du behöver nog inte vara orolig över att illamåendet skall vända på en eventuell tripp

Tripp på svamp isf :P
Jag har nog aldrig blivit illamående pga fylla, men jag spyr när jag får i mig för mkt, men det är bara "sköna spyor" som typ rensar, vafan vet jag =), vid det laget brukar jag inte vara så kontrollerbar ändå.

Vad är skillnaden på om du tar 1g och 4g?
Citera
2006-06-29, 13:40
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Vad är skillnaden på om du tar 1g och 4g?
Kan inte personligen svara på detta eftersom jag bara har tagit 2x 2 gram.
Citera
2006-06-29, 14:44
Medlem
QUE_XNO_WUFCs avatar
börjar kanske bli uttjatat, men jag säger detsamma: sköneste på länge
Citera
2006-07-01, 01:02
Medlem
wesedlups avatar
Skitbra 5/5
Citera
2006-07-03, 13:58
Medlem
piengs avatar
sånna här rapporter kan klassas som farligt ;D haha. Eftersom säkert 90 % av dom som inte tagit svamp innan dom läste det här är sugna på svamp...

Räkna in mig i statistiken
Citera
2006-07-03, 16:01
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pieng
sånna här rapporter kan klassas som farligt ;D haha. Eftersom säkert 90 % av dom som inte tagit svamp innan dom läste det här är sugna på svamp...

Räkna in mig i statistiken
Oj. Ja, jag vet inte. Jag borde väl säga att jag inte uppmuntrar någon till att ta droger, men så brukar jag mest säga om HBW och annat tjafs. Självklart utgår jag ifrån att alla är mogna individer och kan ta eget ansvar. Annars kommer snetrippen och tar dig.
Citera
2006-07-03, 18:33
Medlem
wsbs avatar
Ganska likt min första tripp på lsd, även fast jag tror min var lite starkare. Och ja, det är verkligen skillnad på knark och knark; halocygener - speciellt svamp och lsd - är mina droger sedan jag testade syra.
Citera
2006-07-05, 14:17
Bannlyst
Same name, different shit
Citera
2007-12-06, 19:11
Medlem
Trädcykelmopeds avatar
5/5

Insane grym tripprapport, 5/5.
Undrar hur du fick svamparna att bli hämtbara @ posten, varifrån du kunnat beställa ifrån? Själv är jag mycket sugen på att utforska svampens mystik.
Var och letade "toppisar" i somras/höstas, men jag fann ej några sådanna. Mest dåliga kopior som fick magen att vändas utochin.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in