Citat:

Detta blev det närmaste jag kunde komma "mitt strå till stacken" för ett bättre samhälle. Tidigare så sålde jag droger till dom som bad om dom, dock enbart vuxna. Har inte sålt droger en enda gång till någon som faktiskt var ett barn. Det har varit kollegor, vänner och vänner till kollegor eller vänner till vänner. Inga andra. Men för att dra mitt strå till stacken för att bygga ett bättre samhälle så har jag i samband med valet slutat med droger samt sälja kokain, jag säljer idag bara cannabis. Det bästa av allt är att jag säljer bara till två personer, det är mina stammisar och båda jobbar och har familj. Så idag säljer jag fortfarande knark men knarket består utav en naturlig växt som inte har smugglats en enda meter eller haft kopplingar till något gäng, och det är dessutom ekologiskt. Jag tjänar idag mindre än 90% så mycket som jag gjorde tidigare, men i samband med valet så sa jag till alla mina kontakter att jag lägger ner denna verksamhet, ha ett bra liv alla men jag pensionerar mig nu. Jag berättade inte varför men jag vill ge detta nya sverige med ny regering en chans helt enkelt och jag vill bli en bättre människa. Jag känner mig pånyttfödd typ. Så tids nog kommer jag väl sluta sälja cannabis också bara så jag är helt ren även på papper, även fast det tekniskt sett är samma sak som att sälja gurka till någon...
			TS skulle såklart kunna försöka filtrera bland sina kunder och enbart sälja till de som är fredligt lagda och har en ärlig inkomstkälla (vore ytterst komiskt om ens langare plötsligt bad om ett utdrag ur brottsregistret och en lönespec  ), men i grund och botten är hen inte ansvarig för vad andra gör.
 ), men i grund och botten är hen inte ansvarig för vad andra gör.