2021-08-03, 17:41
Medlem
Ännu en skådespelare som inte får betalt för sina insatser. Jag förstår inte hur filmbolagen tänker? Skulle han skita i sin lön eller vad är det frågan om?
Känner dom sig så mäktiga att skådespelarna inte vågar göra något. Då börja man undra hur vanligt detta är att filmbolagen blåser skådespelare.

Skådespelaren Gerard Butler stämmer flera filmbolag på över 80 miljoner kronor.

Han menar att han inte fått en krona från biljettintäkterna från filmen ”Olympus has fallen”.

https://www.expressen.se/noje/gerard-butler-stammer--filmbolag-pa-miljoner/
Citera
2021-08-03, 18:07
Medlem
Grab the jew by his money som man säger.
Citera
2021-08-03, 18:08
Medlem
Ja man blir ju lite orolig när Gerard Butler (net worth 400 miljoner svenska kronor) inte får ut sin lön.
Citera
2021-08-03, 18:10
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlgubben
Grab the jew by his money som man säger.

Han brukar ju medverka vid galor till stöd för IDF så han har nog inget emot judar
Citera
2021-08-03, 19:21
Medlem
kyrkstockens avatar
Gerard Butler har varit omdiskuterad här på flashback. En kass tönt skriver många. jag håller med ibland. Tyckte han var bra i family man.

Men om Butler får dessa gager??????
Citera
2021-08-03, 19:31
Medlem
Ny.Deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Han brukar ju medverka vid galor till stöd för IDF så han har nog inget emot judar

Det är nog snarare alla som läst på om Egyptens äldre mytologi som vill han skall förlora 95 % av sina pengar eller möjligen få lepra efter att ha sett mega-kalkonen Gods of Egypt (2016). 🤢
Citera
2021-08-03, 19:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Deodorant
Det är nog snarare alla som läst på om Egyptens äldre mytologi som vill han skall förlora 95 % av sina pengar eller möjligen få lepra efter att ha sett mega-kalkonen Gods of Egypt (2016). 🤢

Jag fick en oplanerad fylla tack vare den filmen. En polare kom förbi med en kasse öl och var förbannad efter att ha sett den. Så jag fick snällt dricka och lyssna på varför den sög. Inte sett den själv men jag litar på honom haha
Citera
2021-08-03, 22:47
Medlem
Bulkninjas avatar
Det handlar väl förmodligen om att de inte anser han uppfyllt sina villkor.
Typ har inte promotat filmer i den utsträckning som det var avtalat eller nått liknande
Citera
2021-08-04, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Ja man blir ju lite orolig när Gerard Butler (net worth 400 miljoner svenska kronor) inte får ut sin lön.

Så bara för han har pengar så ska inte få sin lön?
Citera
2021-08-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Så bara för han har pengar så ska inte få sin lön?

Jo men allmänintresset i att en mångmiljonär inte fått ut ännu fler miljoner är kanske inte så stort.
Citera
2021-08-04, 14:41
Bannlyst
Nästan 10 år sen den kom ut, har buttlern börjat få knapert med deg?
Citera
2021-08-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Jo men allmänintresset i att en mångmiljonär inte fått ut ännu fler miljoner är kanske inte så stort.

Fast han fick ju inget för sin film och det har gått 8 år nu. Det känns som han har väntat tillräckligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in