2021-08-09, 16:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Hur vill du förklara hans frimurare håndtryk? Satanism är inte en oskyldig lek.
Han trollar dem stenhårt. OM han hade varit på deras sida, hade de låtit honom sitta i fyra år till. Då hade de fått den ökade (ännu mer) splittring som de önskar. Och det hade varit så lätt för dem att skylla allt, inklusive covid, på Trump. De var/är uppenbart rädda för honom, eftersom han väcker upp så många, och får folk att se världen på ett nytt sätt, och därmed avslöja pedofilsatanisterna.

Det enda som kan rädda världen från dessa monster, är att vi övriga 99% vänder oss mot dem, och avslöjar dem för vad de är. Det är deras största (och enda) skräck.
Citera
2021-08-09, 19:02
Medlem
Citat:
Det är liksom det' som är the big surprise, att hemligheten är att det finns ingen skillnad på gott och ont. Att vi befinner oss i helvetet, och det är satan som är boss här. Det är det' som uppenbaras i den sista graden;33.

Jahopp så då va ju den saken avklarad och kan arkiveras.
Citera
2021-08-09, 19:16
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han trollar dem stenhårt. OM han hade varit på deras sida, hade de låtit honom sitta i fyra år till. Då hade de fått den ökade (ännu mer) splittring som de önskar. Och det hade varit så lätt för dem att skylla allt, inklusive covid, på Trump. De var/är uppenbart rädda för honom, eftersom han väcker upp så många, och får folk att se världen på ett nytt sätt, och därmed avslöja pedofilsatanisterna.

Det enda som kan rädda världen från dessa monster, är att vi övriga 99% vänder oss mot dem, och avslöjar dem för vad de är. Det är deras största (och enda) skräck.

Har du något belägg för det, eller du gissar? På mig som kvinna är han en frånstötande person, narcissist till fingerspetsarna. Skulle han trolla, då måste jag säga att det är ett skott i foten. Man måste flagga rent ut, annars liter jag inte på personen. Ett 'ja' ska bara vara ett 'ja', och ett 'nej' ett 'nej'
Citera
2021-08-09, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Har du något belägg för det, eller du gissar? På mig som kvinna är han en frånstötande person, narcissist till fingerspetsarna. Skulle han trolla, då måste jag säga att det är ett skott i foten. Man måste flagga rent ut, annars liter jag inte på personen. Ett 'ja' ska bara vara ett 'ja', och ett 'nej' ett 'nej'
Jag är också kvinna, om det nu har någon betydelse. Hur Trump är som person, tycker jag inte har någon som helst betydelse. Det är vad han försöker åstadkomma som är det viktiga.

Jag tror inte att någon av oss i tråden kan påstå sig ha BELÄGG för någonting alls.
Men för mig räcker det att se hur media och övriga elitpersoner beter sig angående Trump, för att se att han inte är på samma sida som dem.

Jag tänker inte sitta här och försöka övertyga någon. Alla får tänka själv, och dra sina slutsatser utifrån det.

Förresten lyssnade du på JFKs tal som jag länkade? Vem/vilka tror du att han talar om? Är ärligt nyfiken.
Citera
2021-08-09, 19:54
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag är också kvinna, om det nu har någon betydelse. Hur Trump är som person, tycker jag inte har någon som helst betydelse. Det är vad han försöker åstadkomma som är det viktiga.

Jag tror inte att någon av oss i tråden kan påstå sig ha BELÄGG för någonting alls.
Men för mig räcker det att se hur media och övriga elitpersoner beter sig angående Trump, för att se att han inte är på samma sida som dem.

Jag tänker inte sitta här och försöka övertyga någon. Alla får tänka själv, och dra sina slutsatser utifrån det.

Förresten lyssnade du på JFKs tal som jag länkade? Vem/vilka tror du att han talar om? Är ärligt nyfiken.

Det har i alla högsta grad betydelse vem man är som person om man ska vara president för ett land, särskilt en supermakt som USA! Hur en obetydlig person som mig beter mig, och vad jag säger, spelar ingen roll, jag sitter inte med ett finger på den röda knappen.

Ja, jag har hört den JFK tal, och det var högst sannolikt att det var orsaken till att han skulle dö. Det är konsekvensen för och tala över sig.
Citera
2021-08-09, 19:56
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Jahopp så då va ju den saken avklarad och kan arkiveras.

Märker att jag har med en ateist att göra..
Citera
2021-08-09, 20:02
Medlem
Citat:
Märker att jag har med en ateist att göra..

Vad kan man annars vara? Totalt faktaresistent?

Är man troende 2021 så har man garanterat någon störning någonstans. Utav alla 22 etablerade religioner där ute så ratar du 21, korrekt? Alltså ratar jag bara en mer än vad du gör.
Citera
2021-08-09, 20:08
Medlem
Död o återfödds avatar
.
Vad tror ni om herrar Leif GW Persson och hans gamle vapendragare Jan Guillou?
Citera
2021-08-09, 20:29
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
.
Jag tror mer på GWs gamle polare Sven Melander faktiskt - verkar vara en hal ål..
Citera
2021-08-09, 21:54
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Vad kan man annars vara? Totalt faktaresistent?

Är man troende 2021 så har man garanterat någon störning någonstans. Utav alla 22 etablerade religioner där ute så ratar du 21, korrekt? Alltså ratar jag bara en mer än vad du gör.

Jag har ingen religion, och behöver inte en sådan. Men jag tror på en andlig världen. Det' är något helt annat.
Citera
2021-08-09, 22:42
Citat:
.

Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jag tror mer på GWs gamle polare Sven Melander faktiskt - verkar vara en hal ål..

Ett intressant samband, på tal om Jan Guillou, är ju att Guillou är gift med Ann-Marie Skarp, som är syster med Kerstin Skarp och om Kerstin Skarp kan man läsa detta:

Citat:
Kerstin Skarp har varit vice riksåklagare sedan 2009. Dessförinnan har hon en lång karriär bakom sig, med ansvar för många stora och komplicerade ärenden. Bland annat var hon under 20 år förundersökningsledare för Palmeutredningen. Sedan början av 2000-talet har hon haft olika chefspositioner inom åklagarväsendet.

Detta är intressant eftersom att Jan Guillou med åldern har förvandlats till en extrem grindvakt, både vad det gäller Palmemordet men även andra suspekta händelser som Estonia-katastrofen. Vem eller vad skyddar Guillou och varför?

Om GW och eller Guillou är frimurare låter jag vara osagt men någon eller något skyddar dessa herrar i sina roller som grindvakter. Dessa "rebeller" ifrågasätter aldrig makten eller systemet numera, för detta har de båda blivit alldeles för bekväma. Eller om det är något annat som driver dem.

GW:s gamla kollega och vän, Hasse Aro, är tydligen frimurare.
https://www.google.com/search?client...rimurare+lista

Frimurare eller ej, vänskapskorruptionen är sannolikt enorm inom etablissemanget.
Citera
2021-08-10, 08:59
Medlem
Citat:
.

Gå till Kungliga Biblioteket eller liknande och titta i matrikeln så ser du vilka som är medlemmar och inte...

Det spekuleras hejvilt här i tråden när fakta finns framför näsan på er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in