2021-08-03, 12:51
Medlem
Lao Tzus avatar
Ska ha bdsmat unga flickor i sin våning.

Konstigt inte frun märkte nåt att han byggde en sexdungeon i lägenheten?

Någon som vet mer?

Ett miniEpsteincase under uppsegling? Frun verkar dra nu dock.
Citat:
George Soros' right-hand man Howard Rubin, 66, is sued by six women who accuse him of 'beating and assaulting them during kinky BDSM sessions at his Manhattan apartment's sex dungeon'

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9850469/George-Soros-right-hand-man-Howard-Rubin-sued-women-accusing-beating-BDSM-crimes.html
Senast redigerad av Lao Tzu 2021-08-03 kl. 13:00.
Citera
2021-08-03, 12:59
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Ska ha bdsmat unga flickor i sin våning. Konstigt inte frun märkte nåt att han byggde en sexdungeon.

Någon som vet mer?

Ett miniEpsteincase under uppsegling?

Hur vet du att inte frun märkte att han byggde ett lekrum? Det finns massor av äkta par som håller på med BDSM både tillsammans med varandra och med andra.
Citera
2021-08-03, 13:03
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Hur vet du att inte frun märkte att han byggde ett lekrum? Det finns massor av äkta par som håller på med BDSM både tillsammans med varandra och med andra.
Jag tänkte att då behövde hon ju inte begå skillsmässa. Om hon var införstådd. Men vad vet jag?
Citera
2021-08-03, 13:06
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Jag tänkte att då behövde hon ju inte begå skillsmässa. Om hon var införstådd. Men vad vet jag?

Hon kanske inte gillade att han höll på med andra. Jag vet inte heller.
Citera
2021-08-03, 13:51
Medlem
Kommer och tänka på alkisen Bengtsson hos EXPO, som sexhärjade mot en mängd kvinnor så att han fick kicken.

Dessa vänsterblivna godhetsknarkare visar sig alltid vara de största svinen av dem alla.
Citera
2021-08-03, 14:22
Medlem
Citat:

Någon som vet mer?

Såklart ännu en jude precis som Epstein som pysslar med sånt här. Under MeToo åkte några höga judar bort Weinstein och sedan åkte några judar tillfälligt bort såsom Louis C.K, och Anthony Weiner. Det blev så omfattande att Larry David anmärkte om alla judar som åkte dit på SNL.

Det här fallet är nog inte ett miniEpstein utan det verkar som han gått hårt åt dem. Nordfront skriver att Rubin hävdar att den ena försökt få resor och bilar från honom, när så inte skedde dök en stämning upp. Mest anmärkningsvärda är att han sagt "Jag kommer att våldta dig som jag våldtar min dotter", Till två av kvinnorna och bett dem kalla han "pappa."

https://www.nordfront.se/juden-jag-kommer-valdta-dig-som-jag-valdtar-min-dotter.smr
Citera
2021-08-03, 15:59
Medlem
Epstein, Clinton, nu denne .... finns nog en och annan psykopat inom DEM.
Citera
2021-08-03, 23:14
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Dessa vänsterblivna godhetsknarkare visar sig alltid vara de största svinen av dem alla.

Rubin vänsterbliven godhetsknarkare? Jämfört med svenska höger-vänsterskalan är han nog ganska högerbliven. Vad en godhetsknarkare är vet jag inte även om jag förstått att det är ett populärt uttryck på yttersta högerkanten.
Citera
2021-08-31, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Rubin vänsterbliven godhetsknarkare? Jämfört med svenska höger-vänsterskalan är han nog ganska högerbliven. Vad en godhetsknarkare är vet jag inte även om jag förstått att det är ett populärt uttryck på yttersta högerkanten.
Gammalt inlägg men.. : ja, han är högst troligt vänster gällande värderingsfrågor, särskilt som jude. Möjligen att de kan vara ganska konservativa gällande "sina egna", ser man ju inte annat i Israel där det är näst intill omöjligt för en jude att ingå äktenskap med palestinier.

Vidare vet du nog mycket väl vad godhetsknarkare innebär och det är ett passande och självförklarande ord, de som blir "höga" på sin egen självutnämnda "godhet" men det är såklart andra som ska betala (gällande pengar och eventuellt lidande), detta gäller ex. mottagande av "flyktingar" och vård samt korta straff för kriminella. Men du kanske kände dig träffad?
Citera
2021-08-31, 09:48
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Gammalt inlägg men.. : ja, han är högst troligt vänster gällande värderingsfrågor, särskilt som jude. Möjligen att de kan vara ganska konservativa gällande "sina egna", ser man ju inte annat i Israel där det är näst intill omöjligt för en jude att ingå äktenskap med palestinier.

Vidare vet du nog mycket väl vad godhetsknarkare innebär och det är ett passande och självförklarande ord, de som blir "höga" på sin egen självutnämnda "godhet" men det är såklart andra som ska betala (gällande pengar och eventuellt lidande), detta gäller ex. mottagande av "flyktingar" och vård samt korta straff för kriminella. Men du kanske kände dig träffad?

Nej, jag kände mig inte träffad. Jag har varken insikt i eller möjlighet att påverka USAs flyktingmottagande eller straff för kriminella. Däremot förstår jag att en ”höger-vänsterskala” allt som oftast är relativ vart man själv står. S kan tex tycka att C är höger medans M kan tycka att C är vänster. Båda har rätt utifrån sin egen placering på skalan. De enda som inte förstår relativiteter brukar vara de som är riktigt långt ut på kanten. För dem är allt vänster (eller höger om de är på andra kanten). För att krångla till det extra hamnar dessutom skalorna olika i olika länder. I USA skulle säkert många uppfatta Jimmie Åkesson som jävligt vänster. Börjar vi sedan som du gjorde placera in folk på den politiska skalan utifrån etnicitet blir det ännu rörigare. Skulle tex Hazit Yehudit Leumit (Judiska Nationella Fronten) vara vänster enligt dig då?

Men tack för att du förklarade vad godhetsknarkare innebär. Jag har som sagt hört det förut men aldrig tidigare fått det definierat.
Citera
2025-09-27, 09:31
Avslutad
Citat:

Någon som vet mer?

Det exakta åtalet

https://www.justice.gov/usao-edny/media/1415326/dl?inline

https://www.justice.gov/usao-edny/pr/retired-new-york-financier-and-his-personal-assistant-charged-sex-trafficking-and
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in