Citat:
Ursprungligen postat av
Stina2017
Nej, meddelanderna var ingenting.
Som du skrev: du hakade på den konvon, men höll dig anständig.
Hur kan du veta det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Stina2017
Däremot att han ger andra kvinnor cred är oanständigt mot dig, helst när du visar ditt obehag över det.
Tror faktiskt inte du hade gjort likadant, av vad jag kan utläsa mellan raderna.
Du hade väl slutat på direkten om han kände sig obekväm med att du tittade på nån för mkt?
Att han ömsomt gullar är ingen anledning att stå ut med en för övrigt rätt opålitlig och otrevlig kille, hans plötsliga gullande kan vara tecken på dåligt samvete. (unfaithful?)
Tycker du drar gravt förhastade slutsatser här, det handlar inte om hon hade gjort likadant eller ej.
Män och kvinnor är inte likadana hur mycket vissa än vill påstå det, heck, män och män samt kvinnor och kvinnor är inte ens likadana. Vi är individer och lika individuella är även våra reaktioner och beteenden.
Jag tycker hans beteende snarare pekar på att han velar, att han inte vet om han vill engagera sig i förhållandet eller ej.
Antagligen vill han det men samtidigt inte. Jag kan säga det med en viss säkerhet då hans beteende inte helt skiljer sig från hur jag har betett mig mot ett par av mina egna ex innan jag dumpade dem. Med det sagt betyder det inte att det kommer att bli utfallet. Om TS nu chattade med sitt ex bakom hennes nuvarandes rygg istället för att vara öppen om det så kan hon säkert förstå att det skapar en viss irritation för det inger ett väldigt dåligt intryck oavsett om meddelandena var anständiga eller ej.