2021-08-01, 21:23
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Nej, meddelanderna var ingenting.
Som du skrev: du hakade på den konvon, men höll dig anständig.

Hur kan du veta det?

Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Däremot att han ger andra kvinnor cred är oanständigt mot dig, helst när du visar ditt obehag över det.
Tror faktiskt inte du hade gjort likadant, av vad jag kan utläsa mellan raderna.
Du hade väl slutat på direkten om han kände sig obekväm med att du tittade på nån för mkt?
Att han ömsomt gullar är ingen anledning att stå ut med en för övrigt rätt opålitlig och otrevlig kille, hans plötsliga gullande kan vara tecken på dåligt samvete. (unfaithful?)

Tycker du drar gravt förhastade slutsatser här, det handlar inte om hon hade gjort likadant eller ej.
Män och kvinnor är inte likadana hur mycket vissa än vill påstå det, heck, män och män samt kvinnor och kvinnor är inte ens likadana. Vi är individer och lika individuella är även våra reaktioner och beteenden.
Jag tycker hans beteende snarare pekar på att han velar, att han inte vet om han vill engagera sig i förhållandet eller ej.
Antagligen vill han det men samtidigt inte. Jag kan säga det med en viss säkerhet då hans beteende inte helt skiljer sig från hur jag har betett mig mot ett par av mina egna ex innan jag dumpade dem. Med det sagt betyder det inte att det kommer att bli utfallet. Om TS nu chattade med sitt ex bakom hennes nuvarandes rygg istället för att vara öppen om det så kan hon säkert förstå att det skapar en viss irritation för det inger ett väldigt dåligt intryck oavsett om meddelandena var anständiga eller ej.
Senast redigerad av WrenchZeMonkey 2021-08-01 kl. 21:28.
Citera
2021-08-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WrenchZeMonkey
Hur kan du veta det?

Tycker du drar gravt förhastade slutsatser här
, det handlar inte om hon hade gjort likadant eller ej.
Män och kvinnor är inte likadana hur mycket vissa än vill påstå det, heck, män och män samt kvinnor och kvinnor är inte ens likadana. Vi är individer och lika individuella är även våra reaktioner och beteenden.
Jag tycker hans beteende snarare pekar på att han velar, att han inte vet om han vill engagera sig i förhållandet eller ej.
Antagligen vill han det men samtidigt inte. Jag kan säga det med en viss säkerhet då hans beteende inte helt skiljer sig från hur jag har betett mig mot ett par av mina egna ex innan jag dumpade dem. Med det sagt betyder det inte att det kommer att bli utfallet. Om TS nu chattade med sitt ex bakom hennes nuvarandes rygg istället för att vara öppen om det så kan hon säkert förstå att det skapar en viss irritation för det inger ett väldigt dåligt intryck oavsett om meddelandena var anständiga eller ej.

Man utgår ju från det som skrivs, dessutom drar du självt "gravt" förhastade slutsatser
Citera
2021-08-01, 21:40
Medlem
Citat:
Humorn ligger i att du tolererar beteendet.

Har du bemödat dig med att fråga honom om det är så det ligger till?

Ok, så beteendet började efter att han hade sett meddelandet mellan dig och ditt ex?

Tycker inte att det framgick så tydligt i TS men i sådant fall kan jag relatera till och till viss del förstå varför han behandlar dig som han gör. Kan tänka mig att han är kluven helt enkelt, har ni pratat om det här med att hålla kontakt med ex eller tog du för givet att han skulle vara ok med det?

Beteendet med tjejerna ute började efter meddelandena, han säger att han är kluven och älskar mig men inte kan glömma det och att jag förstört tilliten. Att han redan hade svårt o lita på tjejer. Han minns inte att jag sagt att jag haft kontakt med det exet.
Citera
2021-08-01, 21:48
Medlem
Citat:
Hur kan du veta det?

Tycker du drar gravt förhastade slutsatser här, det handlar inte om hon hade gjort likadant eller ej.

Det jobbigaste var att nån timme innan jag gav min telefon till honom så sa han att han älskade mig mer än allt o ville spendera resten av livet med mig.
Och vrf jag skrev till första bästa var för att han inte ville lyssna när jag försökte kommunicera o prata ut om det. Ville bara få ut min frustration till någon o det blev till fel person.
Citera
2021-08-02, 01:35
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChloeTiga
Beteendet med tjejerna ute började efter meddelandena, han säger att han är kluven och älskar mig men inte kan glömma det och att jag förstört tilliten. Att han redan hade svårt o lita på tjejer. Han minns inte att jag sagt att jag haft kontakt med det exet.

I see.

Citat:
Det jobbigaste var att nån timme innan jag gav min telefon till honom så sa han att han älskade mig mer än allt o ville spendera resten av livet med mig.
Och vrf jag skrev till första bästa var för att han inte ville lyssna när jag försökte kommunicera o prata ut om det. Ville bara få ut min frustration till någon o det blev till fel person.

Och hur känner du? Det är ingen liten sak att viga sig åt en person permanent.
Citera
2021-08-02, 11:53
Medlem
ostfiss avatar
Visa dig själv respekt och dumpa honom bara.
Citera
2021-08-02, 11:58
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Något framsteg idag?
Citera
2021-08-02, 12:02
Medlem
Citat:
Något framsteg idag?

Jag mår så illa.. jag fick precis reda på att icloud hade laddat ner många flera år gamla konvos på whatsapp, då jag skaffade ny telefon.. såg dessa idag, inte lagt märke till det tidigare. Insåg att han varit inne där, ringde precis han o fråga, han har varit inne på gamla konvos o sett allt opassande man kan se. Mitt förflutna, bilder med ex osv. Naket.
Massvis med andra personliga saker i mitt förflutna.
Saker jag verkligen ville ha raderat.

Denna relation är inget att försöka rädda längre. Jag sj kan inte fortsätta med honom vetandes att han sett allt det han sett o läst.
Citera
2021-08-02, 13:02
Medlem
Fucking icloud

Jag fick precis reda på att min sambo varit inne på min whatsapp. Då jag skaffade ny telefon så laddades 5 år gamla konvos ner via icloud. Något jag inte märkt.
Fick idag reda på att han varit inne o läst o sett massvis med opassande saker ifrån mitt förflutna.

Kan en kille fortsätta en relation om han sett
Naket på hans tjej tsm med andra ex eller är relationen dömd att misslyckas nu.
Han har sett opassande foton. Han har läst väldigt privata konversationer. Även en där jag bråkade rejält med ett ex som sa väldigt förnedrande saker till mig o kallade mig hora m.m. Anklagade mig för att ha varit med massor av killar osv.
Hur kan min nuvarande kille ha respekt för mig kvar efter att ha sett allt det, och sett vilken skit jag accepterat från en äcklig apa i mitt förlutna.

Jag mår så otroligt illa, känns som en mardröm.

Finns det någon kille här som kan ge sin åsikt, vad hade du gjort om det var din tjejs telefon du hittat allt i.
Citera
2021-08-02, 13:05
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Jag fick precis reda på att min sambo varit inne på min whatsapp. Då jag skaffade ny telefon så laddades 5 år gamla konvos ner via icloud. Något jag inte märkt.
Fick idag reda på att han varit inne o läst o sett massvis med opassande saker ifrån mitt förflutna.

Kan en kille fortsätta en relation om han sett
Naket på hans tjej tsm med andra ex eller är relationen dömd att misslyckas nu.
Han har sett opassande foton. Han har läst väldigt privata konversationer. Även en där jag bråkade rejält med ett ex som sa väldigt förnedrande saker till mig o kallade mig hora m.m. Anklagade mig för att ha varit med massor av killar osv.
Hur kan min nuvarande kille ha respekt för mig kvar efter att ha sett allt det, och sett vilken skit jag accepterat från en äcklig apa i mitt förlutna.

Jag mår så otroligt illa, känns som en mardröm.

Finns det någon kille här som kan ge sin åsikt, vad hade du gjort om det var din tjejs telefon du hittat allt i.

Det som har hänt, har hänt. Du har saker i ditt förflutna. Så har han. Men båda har gått vidare - med varandra. Ta det från där.
Citera
2021-08-02, 13:07
Medlem
När du svamlar om ”mitt förflutna” menar du då ditt förflutna med ditt ex eller något slags bolags historik/förflutna.🤣
Lite förvirrad nämligen…🤣
Citera
2021-08-02, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volta.1234
När du svamlar om ”mitt förflutna” menar du då ditt förflutna med ditt ex eller något slags bolags historik/förflutna.🤣
Lite förvirrad nämligen…🤣

Mitt privat liv. Mitt förflutna privat liv.
Saker en pojkvän inte behöver se. Jag är en annan person idag, mycket har hänt under åren. Nu har han sett allt och kommer se på mig precis som om jag vore mitt gamla jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in