Citat:
Ursprungligen postat av
EnbomIce
Återigen poffar jag in här som gubben i lådan nej det är inte kusin J som blev hotad på begravningen.
Sen om T0mmi ja det är självklart ett trollkonto, frågade just på Messenger. Nej han är ingen maffiaboss det borde vi som umgås med människan vetat om. Han bor definitivt inte i en lyxvåning dom har it ens Internet som ingår i lägenheten

min lägenhet är större och garanterat lyxigare. Men det är ändå sött att han har en liten alterego som måste skriva. Det vill jag också ha!
Ja nå, inte är någon av dom häktade eller misstänkta några mafiosos heller.
Finns många i norr som har någon sorts koppling eller släktskap med HA medlemmar.
Vilket inte betyder att dom själva ”vet” något, är ”med” eller ens är ”hangarounds”.
Har själv koppling till både HA och BMC genom släktskap och närstående.
Men inte har jag något med deras ”affärer” att göra och säger inga namn ens här.
Dom som vet dom vet, den som frågar vet inte och får inget svar.
Affärer med skulder och något som gått rejält snett inom de inblandades egen krets, är mitt tips.