2021-10-05, 16:05
  #4201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommitattoo
Vi som har insyn i Luleås undre värld vet att mycket av det som står i tråden är rena fantasier för att täppa igen tomrummen i den lilla info som kommit ut i media. Det beror ju på att ingen av grabbarna golar för det gör man inte inom maffian.
All business kör på som vanligt.

/Tommi (Tattoo)
För att vara en gangsterkung verkar du ha mkt tid att fördriva här. Sen vill man kalla sig maffia e gangster om man är det. Jag tror du är en finnig tonåring som inte riktigt har släppt agentväskan du fick när du fyllde 5 år. Plast-kniven med infällbart skaft. Plast walkie-taliken. Sheriffstjärnan. Måste varit högtider för dig. Tror du är maffians Raffa pannkaka. Vi kan ha ett nytt gangland. De hade ju plastpistoler.
Citera
2021-10-06, 10:43
  #4202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatima93
Haha en revolver för 25k? Trodde du är i framtiden med en lazer beam eller? Pucko!
Du kan få en revolver 357 magnum för 5-10k beror bara på hur sliten den är. Bara en dum bimbo svenne köper en puffra för 25k!

På sättet du skriver så verkar du själv vara svensk, ett svenskt troll.
Citera
2021-10-06, 13:34
  #4203
Medlem
Återigen poffar jag in här som gubben i lådan nej det är inte kusin J som blev hotad på begravningen.

Sen om T0mmi ja det är självklart ett trollkonto, frågade just på Messenger. Nej han är ingen maffiaboss det borde vi som umgås med människan vetat om. Han bor definitivt inte i en lyxvåning dom har it ens Internet som ingår i lägenheten min lägenhet är större och garanterat lyxigare. Men det är ändå sött att han har en liten alterego som måste skriva. Det vill jag också ha!
Citera
2021-10-07, 20:21
  #4204
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Återigen poffar jag in här som gubben i lådan nej det är inte kusin J som blev hotad på begravningen.

Sen om T0mmi ja det är självklart ett trollkonto, frågade just på Messenger. Nej han är ingen maffiaboss det borde vi som umgås med människan vetat om. Han bor definitivt inte i en lyxvåning dom har it ens Internet som ingår i lägenheten min lägenhet är större och garanterat lyxigare. Men det är ändå sött att han har en liten alterego som måste skriva. Det vill jag också ha!

Ja nå, inte är någon av dom häktade eller misstänkta några mafiosos heller.
Finns många i norr som har någon sorts koppling eller släktskap med HA medlemmar.
Vilket inte betyder att dom själva ”vet” något, är ”med” eller ens är ”hangarounds”.
Har själv koppling till både HA och BMC genom släktskap och närstående.
Men inte har jag något med deras ”affärer” att göra och säger inga namn ens här.
Dom som vet dom vet, den som frågar vet inte och får inget svar.
Affärer med skulder och något som gått rejält snett inom de inblandades egen krets, är mitt tips.
Citera
2021-10-07, 21:21
  #4205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ja nå, inte är någon av dom häktade eller misstänkta några mafiosos heller.
Finns många i norr som har någon sorts koppling eller släktskap med HA medlemmar.
Vilket inte betyder att dom själva ”vet” något, är ”med” eller ens är ”hangarounds”.
Har själv koppling till både HA och BMC genom släktskap och närstående.
Men inte har jag något med deras ”affärer” att göra och säger inga namn ens här.
Dom som vet dom vet, den som frågar vet inte och får inget svar.
Affärer med skulder och något som gått rejält snett inom de inblandades egen krets, är mitt tips.

Just det. Att HA eller BMC aktivt skulle ha något med detta att göra är helt osannolikt.
Citera
2021-10-08, 03:04
  #4206
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Just det. Att HA eller BMC aktivt skulle ha något med detta att göra är helt osannolikt.

Precis dom har kluddat och sotkenut till det här alldeles själv i sin egen umgängeskrets.
Vilket inte betyder att ingen i Luleås riktiga ”krets” vet något.
Men dom lägger sig inte i o har ingen inblandning i något som skett.
För ungdjävlarna från Stockholm visade sig vara precis så korkade som vi misstänkte från början.
Det gjordes inga affärer med dom, ändå försökte dom flera gånger tränga sig med i andras affärer.
Citera
2021-10-08, 04:16
  #4207
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Precis dom har kluddat och sotkenut till det här alldeles själv i sin egen umgängeskrets.
Vilket inte betyder att ingen i Luleås riktiga ”krets” vet något.
Men dom lägger sig inte i o har ingen inblandning i något som skett.
För ungdjävlarna från Stockholm visade sig vara precis så korkade som vi misstänkte från början.
Det gjordes inga affärer med dom, ändå försökte dom flera gånger tränga sig med i andras affärer.

sotkenut?
Citera
2021-10-08, 10:51
  #4208
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
sotkenut?

Ja just sotkenut = riktigt svinat till något och gjort bort sig själv så andra fått lida.
Citera
2021-10-08, 12:22
  #4209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ja just sotkenut = riktigt svinat till något och gjort bort sig själv så andra fått lida.

Vad f-n kommer det uttrycket ifrån? Somalia?
Citera
2021-10-08, 12:42
  #4210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Vad f-n kommer det uttrycket ifrån? Somalia?

Det är finska och betyder typ gjort bort sig, tabbar, sjabblat, knasat, klantat sig...
Citera
2021-10-08, 14:36
  #4211
Medlem
Granola94s avatar
Jag är nyfiken på jävsituationen som gjorde att advokaten Tu*kanen hoppade av. Nån som vet mer om det?
Citera
2021-10-08, 15:59
  #4212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granola94
Jag är nyfiken på jävsituationen som gjorde att advokaten Tu*kanen hoppade av. Nån som vet mer om det?

Han kanske var släkt med domaren? Mycket inavel i norra delen av landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in