• 2
  • 3
2021-07-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm35
Har läst på otroligt mycket, sen har jag ju själv tagit LSD vilket var helt brutalt coolt, så jag har ju lite erfarenhet av hur det känns med tankar osv. Hoppas på ännu mer visuals denna gång, fan katter borde väl se coola ut när man trippar? Hahahaha

Okej va bra!
Haha bara sett hundar på lsd, det va jävligt kul jävla sniffare. helt dampiga sniffar runt desperat för att hinna sniffa så mycket de kan på promenaden, stressade ..

Sen en hundägare hon hade en biffig pittbull som gick stelt uppblåst och hon också, fast hon gick efter det va han som styrde samtidigt som hon hade som nått makt krig me den, och ibland bah röck till med en rädd elak blick. men han va klart ledaren ^^ hon såg så rolig och spänd ut med blicken, seriöst krig och vem som hade kontrollen.

En annan hund såg ja ut från fönstret, liten vit, såg ut som en flygande plastpåse typ ^^ flöt runt på vägen. och ägaren flygandes efter den . men aldrig sett djur nära, säkert supermjuka att klappa med!
Citera
2021-07-30, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksompsykadeliska
Okej va bra!
Haha bara sett hundar på lsd, det va jävligt kul jävla sniffare. helt dampiga sniffar runt desperat för att hinna sniffa så mycket de kan på promenaden, stressade ..

Sen en hundägare hon hade en biffig pittbull som gick stelt uppblåst och hon också, fast hon gick efter det va han som styrde samtidigt som hon hade som nått makt krig me den, och ibland bah röck till med en rädd elak blick. men han va klart ledaren ^^ hon såg så rolig och spänd ut med blicken, seriöst krig och vem som hade kontrollen.

En annan hund såg ja ut från fönstret, liten vit, såg ut som en flygande plastpåse typ ^^ flöt runt på vägen. och ägaren flygandes efter den . men aldrig sett djur nära, säkert supermjuka att klappa med!

Jag har ju ett gäng katter, ska bli kul o prata med dom under trippen...

Off topic:
Pratade med en busschaufför när jag var på 600ug LSD en gång, han såg ut som nån spelledare som delade ut quests man skulle slutföra hahahahaha, livet va verkligen ett spel.
Citera
2021-07-30, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm35
Jag har ju ett gäng katter, ska bli kul o prata med dom under trippen...

Off topic:
Pratade med en busschaufför när jag var på 600ug LSD en gång, han såg ut som nån spelledare som delade ut quests man skulle slutföra hahahahaha, livet va verkligen ett spel.

jaha kul att katterna är där under trippen!

hahah sjuk det med busschaffören, sjukare att du ens är på en buss när du tagit 600 ug XD galet
Citera
2021-07-30, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksompsykadeliska
jaha kul att katterna är där under trippen!

hahah sjuk det med busschaffören, sjukare att du ens är på en buss när du tagit 600 ug XD galet

Brukar ”prata” med mina katter när jag är bäng också hahahah, fyfan va flummigt.

Hahahahah ah det var stört, allt såg ut som i ett spel, en varm sommarkväll, det luktade typ utomlands ute, du vet dendär lukten när man kliver av planet, så luktade det utomhus, helt stört. Det sjukaste var att busschauffören såg riktigt jävla flummig ut också, det gjorde allt ännu sjukare
Citera
2021-07-30, 03:53
Medlem
ultraolds avatar
Ha med dig en tripkiller(benzodiazepine) om du skulle börja sena sönder och klarar inte hantera av trippen och allt går åt pipsvängen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in