2009-09-03, 10:39
Medlem
pounderetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legosnopp
Det här är fan det roligaste jag läst på flashback!
Kan verkligen tänka mig hur hjärndöd du måste se ut precis innan du ramlar
haha troru!
galen berättelse.
Citera
2009-09-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Hahahaha!! vad hände dagen efter när du träffade honom igen då?
Hahahahahaha vilket megafail för snubben. "Oh va nice, hon börjar snacka med mig sådär helt plötsligt. Fan va skön hon är. Oh haha hon vill hänga med hem o röka med mig, riktigt snygg brud med(kanske inte förresten), äh vad som helst går att knulla jag är ju så jävla kåt, vad var det som det stod på flashback nu igen? 'varför blir tjejer så kåta på röka', fan va vi ska knulla ikväll, varför tar hon inte halsbloss för, vad fan gör hon, nej spy inte där,fan vad jag får städa inatt, hela julaftonskvällen förstörd för denna horan, men din fitta ligg inte o sov i mitt badrum, undrar om hon sover så djupt så jag kan knulla henne utan att hon vaknar, oops nu vaknade hon, hejdå"

En liten summering av vad som gick igenom hans huvud den julaftonsnatten.

GJ

Hahaha, ja så var det nog för honom
Citera
2009-09-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Fyfan va dålig stil mot snubben, han trodde säkert att han skulle få röka och sen knulla med dig.

Haha, jobbigt att vara kille.
Citera
2009-09-03, 13:24
Medlem
Poddubnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmaw
Jag var ute i somras för att inhandla för första gången svart afghan - var riktigt taggad och glad! Mest också för att jag fick tag på det via en sådan slump; blev uppringd när jag var inne i en zoo-butik: "Hallå?".
"Aaa, tja fan, Simon sa att du är flummare, ere sant eller?". "Jaa, joo, det är det; vem är det?". "Fan vad nice, jo, jag heter Erik och har lite svart afghan här, jag undrar om du vill köpa?" Etc.
Går iväg och köper en femma, och en tia till mina tre andra kompisar. En annan kompis som heter Kalle hängde på, och såklart rökte vi två seal-the-deal joints med dealern, speciellt då det var svart affe
Efter det här rör vi oss i centrum, med en önskan som jag antar var att handla något.
När vi kommer dit gör vi vårat och vänder om för att ta oss ut igen, och där är en stor "snurrande pryx som man går ut igenom, ej en svängdörr, den går på automatik"-sak.
Vi ställer oss och väntar på att öppningen ska vända sig mot oss, och såhär var det för mig: Vi står, öppningen är på andra sidan.. Väntar lite.. väntar lite..
BAM! Min näsa, armbåge och mitt knä känns allihopa helt krossade, och min näsa brinner. Jag hade helt random sprungit, så gott jag kunde på de två metrarna som var till snurr-prylen, rakt in i glaset och krossat min näsa och mina andra två lemmar
Vad värre var, var att öppningen var fortfarande på andra sidan, så det var inte ens så att jag bara missade öppningen.
ALLA, och jag menar ALLA i inom de närmsta hundra meterna skrattade åt mig, däribland även min kompis, och det var jääävligt pinsamt just då.
Riktigt kul däremot!

Hahaha, fan vad underbart. De var nog bland de mest efterblivna sakerna jag har hört talas om att nån har gjort på cannabis.
Citera
2009-09-04, 12:17
Bannlyst
Det här är en kul historia som vi nog inte kommer sluta snacka om i första taget..

Jag och en polare var i staden och hade precis köpt en femma fint svart. Så knallade vi in i spårvagnen och polaren min hade lilla klumpen som han rullat till en fin liten boll.
Plötsligt så tappar han hela härligheten som börjar rulla bort i vagnen.
Desperata som vi blev jagar vi den lilla haschbollen genom hela vagnen och får till sist tag i den.. Lagom smidigt sådär..
Citera
2009-09-06, 15:55
Medlem
Pledianss avatar
Satt på tuben på väg hem. Några platser ifrån mig satt ett mindre gäng invandrare och småpratade tills jag hör en av dem säga "snubben är ju helt bäng" till kompisen som satt breve honom. Trodde att han syftade på en person ur hans gäng och tänkte inte mer på det. När jag kom hem, tittade mig i spegeln och såg hur mina ögon såg ut blev det ingen tvekan om vem han syftade på men sin kommentar...
Citera
2009-09-15, 21:49
Medlem
Förvarar sen en tid tillbaka mitt röka i Spice-förpackningar så att man ska verka laglydig o s v, fint att kunna packa sin pipa ute bland folk utan att någon kan göra något. Ja, ni förstår nog vad jag menar.

Var idag på arbetsförmedlingen för att träffa handledaren för första gången, och allt går bra tills hon ber mig visa legitimation. Drar upp plånboken och ser att Spiceförpackningen också följt med. I samma sekund inser jag att det nu är olagligt att inneha Spice, så jag tänker snabbt och slänger ner allt på bordet så att plånboken hamnar överst. Missar såklart och och halva paketet sticker ut.

Nu till det värsta: På något sätt har paketet öppnats, så nu ligger det inte bara ett paket Spice (som ingen bryr sig om), utan dessutom har mina 3g brunt ramlat ur. Stirrar på det hela, samtidigt som handledaren upptäcker det och stirrar på mig. Sitter där tysta i kanske 10 sekunder, sen får hon ett enormt leende på läpparna (tänk '') och säger "jaha, var det därför du blev av med jobbet?".

Slutade bra dock, hon skrattade bara och erkände att hon själv rökt när hon var i min ålder, så det var ingen fara.
Citera
2009-09-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dw89
Förvarar sen en tid tillbaka mitt röka i Spice-förpackningar så att man ska verka laglydig o s v, fint att kunna packa sin pipa ute bland folk utan att någon kan göra något. Ja, ni förstår nog vad jag menar.

Var idag på arbetsförmedlingen för att träffa handledaren för första gången, och allt går bra tills hon ber mig visa legitimation. Drar upp plånboken och ser att Spiceförpackningen också följt med. I samma sekund inser jag att det nu är olagligt att inneha Spice, så jag tänker snabbt och slänger ner allt på bordet så att plånboken hamnar överst. Missar såklart och och halva paketet sticker ut.

Nu till det värsta: På något sätt har paketet öppnats, så nu ligger det inte bara ett paket Spice (som ingen bryr sig om), utan dessutom har mina 3g brunt ramlat ur. Stirrar på det hela, samtidigt som handledaren upptäcker det och stirrar på mig. Sitter där tysta i kanske 10 sekunder, sen får hon ett enormt leende på läpparna (tänk '') och säger "jaha, var det därför du blev av med jobbet?".

Slutade bra dock, hon skrattade bara och erkände att hon själv rökt när hon var i min ålder, så det var ingen fara.

hehe fan va bra att de finns sköna människor där ute trotts all propaganda.
Citera
2009-09-15, 22:24
Medlem
Robin88s avatar
När jag var x antal år yngre och min kompis och jag skulle ta bussen hem helt stenade så satt vi och fjantade oss i riktig fjortisanda(Man var ju inte den mognaste ungen direkt).
En grej vi gjorde var att se vem som vågade göra fingret längst åt tjejerna som satt framför oss innan dom eventuellt vände sig om.
Men vi missade att det var en spegel framför dom
Citera
2009-09-15, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaLmoNo
Detta samtal utspelar sig under ett rus på både CB (Hasch) och Svamp (Mexikansk)

Jag var helt ensam ute någonstans i en stad i mellersta Sverige. Hade tagit mig ut ur en lägenhet under peaken på en snedtripp.

- "HALLÅ!?"

- "Ja hejsan, detta är kundtjänst på 3, vad kan jag stå till tjänst med?"
- "Vaf...tre?"
- "Ja, detta är Peter hos kundtjänst på din telefonleverantör."
- "Tel...va? Jag måste ringa!"
- "Din telefon är för tillfället låst p.g.a. obetalad faktura."
- "Finns du?"
- "Ursäkta?"
- "Svär på din mors grav att du existerar! Du måste hjälpa mig!"
- "Nu förstår jag inte vad du menar..."
- "Är du djävulen?"
- "Nej, verkligen inte?"
- "Lovar du? Vad heter du? Säg ditt fullständiga namn!"
- "Jag heter Peter Olofsson, du låter förvirrad, behöver du hjälp? Var befinner du dig någonstans?
- "Jag vet inte, du måste låta mig ringa ett samtal"
- "Jag kan inte hjälpa dig förrän fakturan är betald!"
- "MEN DU MÅSTE LÅTA MIG RINGA FÖR FAAN!" (Skrek för full hals.)
- "Men...okej hörru, nu gör vi såhär, du får berätta din position så ska jag skicka ett par snälla killar att hjälpa dig, okej?
- "Va, vad tänker du göra?"
- "Jag ska ringa några som kan hjälpa dig! Jag ser här att du heter ********* ******** *****, befinner du dig på din skrivna adress?"
- "Nej, du fattar ju ingenting - jag står mitt på åker jag vet inte vart jag är och djävulen förföljer mig! Jag är inlåst!"
-
"Jag kan inte ge dig någon hjälp om du inte säger vart du är."
- "FAN! HJÄLP MIG TA MIG UR HÄRIFRÅN!"
-
"Jag ringer 112 åt dig."
*KLICK*

Så kan ett telefonsamtal under en snétripp på svamp se ut.
Vill passa på att be om ursäkt till stackars Peter på 3.
Lyckades ringa upp en tjej på 3 senare men det samtalet kommer jag knappt ihåg alls, så jag kan inte försöka beskriva det här. Något lugnare, men ack så skevt, var det samtalet dock.
gammal jävel men ack så kul
Citera
2009-09-16, 09:55
Medlem
SoulStoneRiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whole
en ganska rolig grej som hände mig när jag och en polare skulle gå på bio så kom vi in lite sen och märkte att några andra satt på våra platser, efter att ha disskuterat i nån minut så alla på bio salongen hunnit bli lite griniga så upptäckte vi att vi hade gått in på fel biosalong och gick snopna därifrån.

Det kan ha varit mig och min polare ni diskuterade med...Vi var också rökta!
Citera
2009-09-16, 11:58
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabtizemo
Är inte en hardcore rökare så har inte varit med om så mycket. Men lite klassisk bängdumhet kan vara pinsammt.

- Fan va ballt om The Big Lebowski skulle vara en exklusiv miniserie på typ 20 timmar istället för bara en film.
- Nä, ännu kortare, typ 24 timmar.

(eller, vi alla sitter och lyssnar på Dylan på sterio, och sitter runta en data där en kompis läser IRC citat)

- Vafan har vi inte på... Juste vi har musik på
(Alla börjer skratta och jag försöker förklara varför till en snubbe som precis meckat klart i köket)
- Hehe, jo jag satt och undra varför vi inte hade musik på när vi hade det, och då sa jag det till Rei... vafan varför har vi inte..

Jag glömde mitt i meningen att vi hade musik på, IGEN.

Haha. Den "tabben" har jag gjort xx+ antal gånger alltid lika roligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in