2021-07-27, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Stort tvek där. Prova att lämna en tinad kyckling utomhus när det råder tropisk värme dygnet runt. Och tänk på alla hundägare som rör sig inom området med husdjur som har mångfaldigt bättre luktsinne än oss apor. Fåglar, gnagare etc.

Det är ingen som går där, det finns ingen trottoar utan enbart väg.
Citera
2021-07-27, 18:07
Medlem
Bandet runt halsen som det skrivs om kan ju vara något liknande som folk i bdsm-kretsar har på sig, kollade upp utbudet och tydligen finns även sådana med koppel.

Sexualsadist i farten?
Citera
2021-07-27, 18:09
Medlem
ViaGettys avatar
Kan detta röra sig om kvinnan som försvann i samband med en tågresa i söndag? I tråden (FB) Camilla försvunnen på tåget mellan Linköping mot Malmö 2021-07-25 förekommer en del uppgifter om att hon skall ha befunnit sig i Göteborg.
Citera
2021-07-27, 18:10
Medlem
Troians avatar
Kan det finnas anledning att gå genom eller längs med dungen om man arbetar i industriområdet och ska hemåt?
Citera
2021-07-27, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
Kan detta röra sig om kvinnan som försvann i samband med en tågresa i söndag? I tråden (FB) Camilla försvunnen på tåget mellan Linköping mot Malmö 2021-07-25 förekommer en del uppgifter om att hon skall ha befunnit sig i Göteborg.

Och den enda som har blandat in Göteborg i den tråden är du själv.
Citera
2021-07-27, 18:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullibumpa
Exakt min tanke när jag ringde.
Kan ju vara att den misstänkta har just ett sådant fordon

Ja se bara på Engla-mordet. Löstes enbart pga ett privatperson såg Anders Eklunds fordon. Kan ju vara ett sådant mord, sk spaningsmord alltså en helt okänd mördat då är alla observationer extremt värdefulla.
Citera
2021-07-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royoroger
Det finns ingen som rastar sin hund på denna kulle. Området har varit ockuperat i flera år av rumänska ligor. Göteborgs kommun avisar dessa campare då och då. Kommunen städar och fraktar bort tonvis med stöldgods och sopor. Veckan efter bygger de kriminella rumänerna ett nytt läger på samma ställe.
Du är inbillningssjuk om du på allvar tror på vad du skriver.
Citera
2021-07-27, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av royoroger
Det finns ingen som rastar sin hund på denna kulle. Området har varit ockuperat i flera år av rumänska ligor. Göteborgs kommun avisar dessa campare då och då. Kommunen städar och fraktar bort tonvis med stöldgods och sopor. Veckan efter bygger de kriminella rumänerna ett nytt läger på samma ställe.

Några hundra meter från detta zigenartillhåll, finns ett boende som härbärgerar bottenslammet i det svenska samhället. Vilken grupp den mördade kvinnan tillhör framkommer väl så småningom.
Heaven help us all!

Men en hund borde väl ändå få upp vittring en bit bort? Fast då drar väl husse/matte bara i kopplet. Detta fallet intresserar mig då mina barn bor i Majorna och jag har gått förbi precis den platsen där kroppen hittades. (Några år tidigare, bor numera i Sveriges Bakstjärt).
Senast redigerad av löktårta 2021-07-27 kl. 18:30.
Citera
2021-07-27, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbeduskan
Det är ingen som går där, det finns ingen trottoar utan enbart väg.

Måste ju ha dragit till sig skator, kråkor, måsar, råttor. Ingen som märker sånt?
Citera
2021-07-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kan det finnas anledning att gå genom eller längs med dungen om man arbetar i industriområdet och ska hemåt?
NEJ!
Citera
2021-07-27, 18:34
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty

Din förjämrade foliehatt: bara sluta! Och ta din medicin. https://www.youtube.com/watch?v=ftxnr28LDXc
Senast redigerad av löktårta 2021-07-27 kl. 19:01.
Citera
2021-07-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Du är inbillningssjuk om du på allvar tror på vad du skriver.
Har du varit i området?
Privata markägare ( mark som Göteborgs kommun ej äger) tvingas stå för saneringskostnader. Att sanera ett rumänskt häleriläger kan kosta upp till 100.000:- SEK.
Jag är garanterat inte inbillningssjuk.
Var bor du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in