Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Är ju uppenbart att CB hållits inlåst och hjärntvättats. Nu har man "släppt" honom (oklart om SHA70 haft något med det att göra eller inte), men man håller honom under uppsikt även i hemmet - och utsätter honom även fortsättningsvis för ständig hjärntvätt. CB ser ju inte direkt lycklig ut.
Vid det här laget är SHA70s version betydligt mer trovärdig än något annat jag sett. (Förutom att jag inte alls är säker på att SHA70 överhuvudtaget varit på Filippinerna och deltagit i någon "fritagning".)
De som hävdar att CB har det bra och är där han hör hemma missar tydligen att han ser helt livlös och tärd ut.
Nåja, mina fem cents, har inget särskilt till övers för vare sig CB, SHA70 eller de andra.
Mytomanen Bigander han fick ett val, lägg in dej på behandling och kom tillbaka till familjen.
Batongpolisen han har inte haft något som helst med Bigander att göra, allt han sagt är givetvis bara sagor för blåsta Swishbenägna vuxna, vilka det iofs tydligen fanns många av.
Bigander är själv bankrutt, fruns familj sitter på pengarna, då väljer han att åter bli en god make och far, alternativet är försörjningsstöd hos Socialtjänsten i Stockholm, att Bigander iom detta även får ta emot Gud får han som en bonus 😅.