2021-07-25, 20:34
Medlem
Pusts avatar
Hatun Tash STABBED by Muslim at Speaker's Corner!
https://youtu.be/c7gW6ZmTBNo

Hatun Tash var på Speaker's Corner som är menat att vara en plats för yttrandefrihet. På sig hade hon en tröja med Charlie Hebdo (satirtidningen som attackerades för deras Muhammed-bilder 2015) och hon är en ex-muslim som kritiserar islam. Hennes tillstånd är än så länge okänt. Varför attackerar muslimer människor som säger saker de inte gillar att höra? De är bara ord.
Citera
2021-07-25, 20:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Fredsreligionen slår till igen, ser jag. Man blir ju sugen att torka röven med koransidor när man ser sådant där.
Citera
2021-07-25, 20:59
Medlem
Sommarens nya trend är här, t-shirt med Charlie Hedbo på. Men vågar man det i dagens läge? Det behöver ju inte tolkas som mot islam utan att man är för yttrandefrihet.
Citera
2021-07-25, 21:02
Medlem
De visar återigen att de inte hör hemma i ett civiliserat samhälle.
Tills de själva har rensat ut alla fanatiker bör de skickas tillbaka, omedelbart.
Citera
2021-07-25, 21:09
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Sommarens nya trend är här, t-shirt med Charlie Hedbo på. Men vågar man det i dagens läge? Det behöver ju inte tolkas som mot islam utan att man är för yttrandefrihet.

Skulle jag absolut inte våga. Halsen avskuren och aldrig få se mina barn och min man igen… nej aldrig.
Citera
2021-07-25, 21:11
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Hatun Tash STABBED by Muslim at Speaker's Corner!
https://youtu.be/c7gW6ZmTBNo

Hatun Tash var på Speaker's Corner som är menat att vara en plats för yttrandefrihet. På sig hade hon en tröja med Charlie Hebdo (satirtidningen som attackerades för deras Muhammed-bilder 2015) och hon är en ex-muslim som kritiserar islam. Hennes tillstånd är än så länge okänt. Varför attackerar muslimer människor som säger saker de inte gillar att höra? De är bara ord.
Otippat att muslimjävlar går på kristna? Kanske för "fredags tacos-folket" i Sverige som myser och blundar för allt det som verkar overkligt utanför fönstret i villan på den lugna gatan.
Citera
2021-07-25, 21:16
Medlem
All religion är skit, islam är värst och totalt inkompatibel med normala människors värderingar.
Citera
2021-07-25, 21:35
Medlem
”The victim, who was wearing a blue-T-shirt with Charlie Hebdo written on it, was seen being treated as she sat inside a police van before being taken to hospital for further treatment of minor injuries.”

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9823935/Woman-wearing-Charlie-Hebdo-T-shirt-stabbed-Speakers-Corner-Hyde-Park-police-hunt-man.html

Det verkar inte som att hon blev allvarligt skadad, i alla fall.
Citera
2021-07-25, 21:48
Medlem
Farbaute666s avatar
Svårt att säga redan nu, utan att vara alltför konspiratoriskt lagd så är ordvalet säkerligen valt för att förminska "incidenten".

Det fria talets mest klassiska plats i Storbritannien... oh, the irony.
Citera
2021-07-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Fredsreligionen slår till igen, ser jag. Man blir ju sugen att torka röven med koransidor när man ser sådant där.

Citera
2021-07-25, 22:45
Moderator
Kyrpators avatar
Det var tydligen ett missförstånd från min sida. Jag hade fått information om att det rörde sig om en händelse från förra året, men det var en annan incident som samma person var inblandad i. Tråden flyttas därför åter från papperskorgen. Åtminstone tillfälligt, för diskussionsunderlaget är en smula knapphändigt.

/Moderator
Senast redigerad av Kyrpator 2021-07-26 kl. 10:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in