Citat:
Ursprungligen postat av
Konrad
Min gissning: Vilken krogägare som helst är nog mån om att ingen gäst blir så att säga överserverad och/eller stupfull. Kanske att han i fyllan har börjat tjata om att det är frun som äger krogen och att han således får dricka så mycket han vill?
Alkoholtillståndet kan ligga löst till om det är alkoholkontrollanter ute just den kvällen.
Granen kan ha ett problematiskt förhållande till alkoholen.
Jo men va fan...portad från frugans krog, då har man stora problem, iofs är det väl han som slantat in utgår jag från till köpet av krogen, men ändå!