Citat:
Ursprungligen postat av
Bavaro
Hur i helvete går det till

Varit i spritförrådet för länge?
Min gissning: Vilken krogägare som helst är nog mån om att ingen gäst blir så att säga överserverad och/eller stupfull. Kanske att han i fyllan har börjat tjata om att det är frun som äger krogen och att han således får dricka så mycket han vill?
Alkoholtillståndet kan ligga löst till om det är alkoholkontrollanter ute just den kvällen.
Granen
kan ha ett problematiskt förhållande till alkoholen.