2021-07-25, 19:34
  #61
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Svara istället på frågan. Jag skiter i vad du tror hänt. Du menade på att de blivit "trampade på". Så hur har de blivit trampade på?
Har du någon utvecklingsstörning måhända? Han har ju varit delaktig i ett krogbråk. Då måste ju han blivit upprörd över något eller hur? Eller går man in i ett slagsmål utan känslor menar du? Har du slagits någon gång? Har du då inte varit upprörd på personen på andra sidan slagsmålet?
Citera
2021-07-25, 19:37
  #62
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Har du någon utvecklingsstörning måhända? Han har ju varit delaktig i ett krogbråk. Då måste ju han blivit upprörd över något eller hur? Eller går man in i ett slagsmål utan känslor menar du? Har du slagits någon gång? Har du då inte varit upprörd på personen på andra sidan slagsmålet?
Du har alltså ingen aning om vad som hänt.

Då kanske man ska hålla käften och inte påstå att de blivit "trampade på".
Citera
2021-07-25, 19:40
  #63
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Du har alltså ingen aning om vad som hänt.

Då kanske man ska hålla käften och inte påstå att de blivit "trampade på".
Nej, jag var ju inte där så hur fan ska jag veta vad som hänt? Det kanske är du som ska hålla käften? Men det jag försöker hävda är ju den psykologiska upptrappningen till händelsen. Om du kan få in det i ditt trånga huvud.
Citera
2021-07-25, 19:56
  #64
Medlem
Haha. Alltid tyckt granen varit speciell. Nu fick man svar. Säkert satt på Martin Olsson som är lika sjuk
Citera
2021-07-25, 19:56
  #65
Medlem
Solituds avatar
Finns det bara en video eller har det kommit fram fler?

Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Du verkar ju dessutom efterbliven. Klart att han blivit trampad på (om du nu ens vet vad uttrycket betyder pojkspoling?) annars hade han inte trampat tillbaka eller hur? Eller menar du att han inte medverkade i slagsmålet och allt bara är påhitt?
men jaa, det räcker med ditt spammade i tråden. Du kanske inte ska kalla någon pojkspoling när alla kan se att du är en tonåring.. kamma dig förfan
Citera
2021-07-25, 19:57
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Hur i helvete går det till Varit i spritförrådet för länge?

Min gissning: Vilken krogägare som helst är nog mån om att ingen gäst blir så att säga överserverad och/eller stupfull. Kanske att han i fyllan har börjat tjata om att det är frun som äger krogen och att han således får dricka så mycket han vill?
Alkoholtillståndet kan ligga löst till om det är alkoholkontrollanter ute just den kvällen.

Granen kan ha ett problematiskt förhållande till alkoholen.
Citera
2021-07-25, 19:59
  #67
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangbusen
Inget som förvånar!
Han har även blivit portad på sin frus krog i Norra Hamnen

En bedrift. Hoppas han inte slutar som Masse Magnusson. Alkis och hemlös.

Han får ta tag i sina problem..
Citera
2021-07-25, 20:01
  #68
Medlem
Lantislats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Pinsamt. Småbarnsfarsa och nybliven sportchef och beter sig som en 18-åring.

Ja asså verkar ju som Granqvist tappat de helt, kanske har något med en viss frånvaro från de senaste start-11erna hehe
Citera
2021-07-25, 20:04
  #69
Medlem
Granen får ta antabus resten av sommaren.
Citera
2021-07-25, 20:04
  #70
Medlem
Patetiskt att Granen nu gör en pudel i full PK anda.
Citera
2021-07-25, 20:08
  #71
Medlem
Kavajfyllos avatar
Härligt av Granqvist att trampa tillbaka när man blir trampad på. Bara hoppas på att det är en kolsvart eller en brun person som fick smaka på stryk.
Citera
2021-07-25, 20:24
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Varför är det sorgligt? Ska man låta folk trampa på en? Om du blir slagen på käften, då går du därifrån eller?

Har ett motto: "Om man blir trampad på, då trampar man tillbaka".

Det är rätt sorgligt att inte kunna ta att man inte får komma in med hela sällskapet då det är fullt.

Att trots allt tjöta och inte kunna ta detta då man är en "kändis". Man blir inte trampad på utan det är så det är helt enkelt.

SB som är en av ägarna är ju tom med och försöker lugna ner det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in